تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 17:31
کد خبر : 10608

کشف بیش از ۲۲۷ هزار قرص روان گردان در رشت

کشف بیش از ۲۲۷ هزار قرص روان گردان در رشت

جارستان-فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف بیش از ۲۲۷ هزار و ۷۹۰ عدد قرص غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ رحیم شعبانی،فرمانده انتظامی شهرستان رشت ، اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی براینکه مردی ۴۶ ساله در داخل منزل خود اقدام به خرید و فروش و نگهداری اقلام دارویی

جارستان-فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف بیش از ۲۲۷ هزار و ۷۹۰ عدد قرص غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی،فرمانده انتظامی شهرستان رشت ، اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی براینکه مردی ۴۶ ساله در داخل منزل خود اقدام به خرید و فروش و نگهداری اقلام دارویی غیر مجاز و اعتیاد آور می کند، موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اطمینان از صحت موضوع متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند،افزود:ماموران انتظامی در بازرسی ازمنزل متهم ۶۰۵ گرم تریاک و ۷۵ گرم سوخته تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر و حدود ۲۲۷ هزار و ۷۹۰ عدد قرص های غیرمجاز و روانگردان کشف کرده و متهم را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ شعبانی با تصریح براینکه مواد مخدر و فعالیت برخی از سودجویان در این زمینه یکی از معضلات جامعه است،گفت: پلیس که همه توان خود را برای مبارزه با این معضل به کار بسته، نیازمند همکاری بیشتر شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها نقش موثری در روند زندگی فرزندان دارند،اضافه کرد:دوست های ناباب و معاشرت با افراد سست عنصر موجب خروج فرد از روند زندگی عادی و سالم می شود.
خبرگزاری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.