تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 10:09
کد خبر : 10562

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین و بالعکس

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین و بالعکس

جارستان-سخنگوی پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی ویژه تعطیلات ۲۸ ماه صفر در محور رشت‌ ـ قزوین و بالعکس خبر داد. اکبر فقیری در رشت با اشاره به وضعیت راه‌ها و جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان به جز یک محور باز است و تردد در آنها جریان دارد. وی با

جارستان-سخنگوی پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی ویژه تعطیلات ۲۸ ماه صفر در محور رشت‌ ـ قزوین و بالعکس خبر داد.

اکبر فقیری در رشت با اشاره به وضعیت راه‌ها و جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان به جز یک محور باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه محور پونل‌ ـ خلخال به دلیل احتمال سقوط بهمن همچنان مسدود است، افزود: این محور تا پایان فصل زمستان مسدود بوده و رانندگان از مسیر جایگزین اسالم به خلخال با رعایت قوانین رانندگی استفاده کنند.

سخنگوی پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور اصلی و پرتردد رشت‌ ـ قزوین و بالعکس خبر داد و گفت: توجه به تعطیلات مناسبتی ۲۸ ماه صفر محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ۲۴ برای تردد انواع کامیون‌ و تریلر ممنوع است.

وی با بیان اینکه رانندگان خودروهای باربری سنگین به زمان محدودیت ترافیکی توجه داشته باشند، بیان کرد: در صورت نادیده گرفتن زمان و ساعت محدودیت، از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

فقیری بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی تاکید کرد و یادآور شد: حوادث موتور در گیلان رتبه نخست تلفات را در بین دیگر حوادث دارد و ۶۰ درصد قربانیان حوادث را موتورسواران و عابران پیاده تشکیل می‌دهند.

وی استفاده از کلاه ایمنی را ضرورت دانست و یادآور شد: عدم استفاده از کلاه ایمنی منجر به مرگ راکب موتور در تصادفات جاده‌ای و حوادث ناگوار می‌شود.

سخنگوی پلیس راه گیلان با تسلیت ایام سوگواری در پیش رو، از رانندگان خواست با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، سفری ایمن به این استان داشته باشند.

  فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.