تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 18:13
کد خبر : 10526

برگزاری مسابقه عکس روزهای برفی رشت

برگزاری مسابقه عکس روزهای برفی رشت

جارستان- سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر رشت ، فراخون شرکت در مسابقه عکس موبایلی روز های برفی رشت را منتشر کرده است. مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت روز شنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به برف هفته گذشته در رشت مرکز استان گیلان برای برگزاری مسابقه عکس

جارستان- سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر رشت ، فراخون شرکت در مسابقه عکس موبایلی روز های برفی رشت را منتشر کرده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت روز شنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به برف هفته گذشته در رشت مرکز استان گیلان برای برگزاری مسابقه عکس موبایلی اقدام کرده ایم.
علیرضا قانع افزود: پیاده راه فرهنگی رشت، خانه میرزا کوچک خان، تالاب عینک، اماکن تاریخی و مذهبی ، پارکهای کلانشهر رشت، آدمک ها و المان های برفی محورهای اصلی عکس برای شرکت در این مسابقه است.
وی آخرین مهلت ارسال عکس ها را تا بیستم و پنجم ماه جاری (آذر) عنوان و اظهار کرد:
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند فایل دو نمونه از بهترین عکس های خود به همراه اطلاعات فردی را به شماره۰۹۰۱۷۴۰۸۲۹۳ (تلگرام) ارسال کنند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: پس از بررسی آثار به منتخبان در شب یلدا جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
هفته گذشته بیشتر مناطق گیلان برف بارید و کلانشهر رشت به عنوان مرکز استان نیز سفیدپوش شد.

جارستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.