تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 20:29
کد خبر : 105229

تجدید بیعت شهردار رشت با شهدا و اعضای شورا

تجدید بیعت شهردار رشت با شهدا و اعضای شورا

جارستان؛ امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، ظهر امروز پیش از شروع اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای رشت با شهدا تجدید میثاق کرد. به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی به همراه اعضای

جارستان؛ امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت، ظهر امروز پیش از شروع اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای رشت با شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی به همراه اعضای شورای اسلامی شهر رشت، امروز ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ پس از پایان مراسم معارفه در گلزار شهدای رشت حاضر شدند و با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق و به آنان ادای احترام کردند.

شهردار رشت در حاشیه تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر رشت و انتخاب ایشان قدردانی کرد و اظهار داشت: با استمداد طلبیدن از روح مطهر شهدا از هم اکنون به طور رسمی کار خود را با همراهی و کمک اعضای محترم شورا آغاز می کنم.

سید امیر حسین علوی با بیان اینکه می بایست در ادامه مسیر کار و خدمت، پاسدار خون شهدا بوده و برای عزت ایران عزیز اسلامی، نظام انقلابی و شهرمان رشت تحولات بزرگ و اتفاقات خوبی رقم بزنیم، اذعان نمود: در این مکان مقدس از تک تک شما اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت که بنده را به عنوان خدمتگزار شهر انتخاب کردید، استدعا دارم که این اعتماد و حمایت معنوی امتداد داشته تا در مسیر کار و خدمت در کنار هم با قدرت و قوت برای توسعه و پیشرفت شهر گام برداریم.

وی با بیان اینکه رشت امروز با محرومیتها و عقب ماندگیهای بسیار در حوزه زیرساخت ها و بعضا از دست دادن موهبتهای الهی و مواهب خدادادی خود مواجه است، ابراز داشت: برای رسیدن به آرمانها، اهداف ترسیم شده و تحقق شهر ایده آل اسلامی قطعا نیاز به جراحیهای بسیاری خواهد بود و در این مسیر دردهایی را متحمل خواهیم شد.

علوی با بیان اینکه بر حسب فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه و پیشنهاد وزیر محترم کشور، مراسم معارفه استاندار و شهردار به طور همزمان برگزار شد، گفت: امروز مدیریت شهری رشت در تراز دستگاه های ارشد اجرایی و استانداری گیلان، باید عملکردی را بروز داده تا جایگاه خود را ارتقا دهد.

شهردار رشت در پایان در جوار مزار مطهر شهدا، با اعضای شورا و یادگاران دوران دفاع مقدس پیمان بست تا با اقدام و عمل صادقانه، در خدمت مردم شهر بوده و آن چه که انتظار مردم از دولت جدید و شورای انقلابی می باشد را محقق نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.