تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 18:12
کد خبر : 10521

افزایش دما و وزش باد گرم در برخی نقاط گیلان تا آخر هفته جاری

افزایش دما و وزش باد گرم در برخی نقاط گیلان تا آخر هفته جاری

جارستان-سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از افزایش دما و وزش باد گرم در برخی نقاط استان تا آخر هفته جاری خبر داد. مازیار غلامی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که بر این اساس شرایط

جارستان-سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از افزایش دما و وزش باد گرم در برخی نقاط استان تا آخر هفته جاری خبر داد.

مازیار غلامی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای شکل گیری جریانات جنوبی، افزایش دما و در بعضی نقاط وزش باد گرم (بخصوص در ارتفاعات و دامنه ها) تا آخر هفته مهیاست.
وی آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، طی عصر و شب افزایش دما، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی (گرم)، بعضی نقاط یخبندان عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی (گرم) ، بعضی نقاط یخبندان پیش بینی کرد.
غلامی گفت: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با هشت درجه سلسیوس مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) و کمینه دما با شش درجه زیرصفر مربوط به جیرنده بوده است.
وی کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز سه درجه زیرصفر ذکر کرد.

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.