تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 17:56
کد خبر : 10509

اعزام بالگرد هلال احمر برای نجات جان ۸ دامدار گرفتار در برف شفت

اعزام بالگرد هلال احمر برای نجات جان ۸ دامدار گرفتار در برف شفت

جارستان-شفت-فرماندار شفت با اشاره به گرفتار شدن هشت دامدار شفتی در ارتفاعات برفی روستای لاسک، از اعزام یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر گیلان برای نجات جان این افراد در صبح یکشتبه خبرداد. به نقل از روابط عمومی فرمانداری شفت، محمدرضا محسنی اظهار کرد: با پایان بارش برف و تلاش امدادگران استان و شهرستان عباس

جارستان-شفت-فرماندار شفت با اشاره به گرفتار شدن هشت دامدار شفتی در ارتفاعات برفی روستای لاسک، از اعزام یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر گیلان برای نجات جان این افراد در صبح یکشتبه خبرداد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شفت، محمدرضا محسنی اظهار کرد: با پایان بارش برف و تلاش امدادگران استان و شهرستان عباس حبیب پور چوپان شفتی در اتفاعات نجات یافت.

وی با اشاره به عملیات امداد هوایی توسط بالگرد جمعیت هلال احمرگیلان، افزود: این کار نتیجه پیگیری های نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و هماهنگی های فرمانداری با ستاد حوادث غیرمترقبه و جمعیت هلال احمر استان بود.

فرماندار شفت به گرفتار شدن هشت دامدار شفتی به مدت ۷۲ ساعت همراه با یک هزار و ۲۰۰ رأس دام در ییلاق مزار دشت واقع در بالا دست روستای لاسک، گفت: پیگیری ها و مکاتبات از اولین ساعات مفقود شدن این افراد توسط مسئولان شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر گیلان در این خصوص ، تصریح کرد: مقرر شد یک فروند بالگرد اقدامات امدادی را در این منطقه انجام دهد.

محسنی با بیان اینکه پرواز این بالگرد برای نجات جان و مال این دامداران صبح یکشنبه انجام می شود، یادآورشد: تلاش ها تا نجات تمامی این افراد و دام هایشان ادامه می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.