تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 17:27
کد خبر : 10496

پول‌های نامشروع حاکمیت را فاسد می‌کند

پول‌های نامشروع حاکمیت را فاسد می‌کند

جارستان-رئیس سازمان تعزیرات حکومتی پول‌های نامشروع را موجب فساد در سیاست دانست و گفت: پول‌های نامشروع و پولشویی حاکمیت را فاسد می‌کند. علیرضا جمشیدی عصر امروز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری گیلان با تسلیت حوادث اخیر اظهار کرد: امروز توفیقات زیادی برای حضور در جلسات مختلف در گیلان برای بنده

جارستان-رئیس سازمان تعزیرات حکومتی پول‌های نامشروع را موجب فساد در سیاست دانست و گفت: پول‌های نامشروع و پولشویی حاکمیت را فاسد می‌کند.

علیرضا جمشیدی عصر امروز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استانداری گیلان با تسلیت حوادث اخیر اظهار کرد: امروز توفیقات زیادی برای حضور در جلسات مختلف در گیلان برای بنده فراهم شد.

وی با قدردانی از استاندار گیلان برای تشکیل جلسه مذکور افزود: در تمام دنیا مرز تخلف از جرم جدا شده و با تخلفات با دیده ویژه رسیدگی می‌شود و ماهیت تخلف با جرم متفاوت است.

این مسؤول خدمت‌رسانی به مردم را مهم دانست و گفت: موظف هستیم به پرونده‌های قضایی و قاچاق در کمترین زمان رسیدگی شود و به زودی سامانه‌هایی در این سازمان تعریف می‌شود و جبران خسارت نیز باید با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی دولت را متولی رسیدگی به موارد مذکور عنوان کرد و ادامه داد: سازمان تعزیرات سه وظیفه مهم و اصلی دارد که یکی از آن مبارزه با قاچاق کالا است.

این مسؤول به بازرسی از ۴ هزار انبار در شهر ری تهران اشاره کرد و یادآور شد: در یک روز ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان قاچاق کشف شد.

جمشیدی قاچاق را فراتر از پدیده اقتصادی دانست و تصریح کرد: هزاران کارخانه و صدها مرکز تولید به دلیل پدیده قاچاق تعطیل می‌شود و در بعد فرهنگی مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی پول‌های نامشروع را موجب فساد در سیاست دانست و خاطرنشان کرد: پول‌های نامشروع و پولشویی حاکمیت را فاسد می‌کند.

معاون وزیر دادگستری به نقش قاچاق در سلامت جامعه اشاره کرد و یادآور شد: قاچاق لنزهای تقلبی و ارتوپدی و سودجویی در این زمینه به سلامت جامعه آسیب می‌زند.

این مسؤول مقابله با قاچاق در ابعاد مختلف را مهم دانست و گفت: برای گوشی‌های تلفن همراه آیفون ۷، یک هزار میلیارد تومان عوارض گمرکی پرداخت نشده است.

وی فسادهای اداری و رشوه را موجب سستی در بنیان‌های کشور عنوان کرد و گفت: بحث نظارت بر نیروهای داخلی امری ضروری است.

خبرگزاری فارس از رشت،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.