تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 9:01
کد خبر : 104129

حالا می‌توانید آیفونی با حافظه یک ترابایتی بخرید

حالا می‌توانید آیفونی با حافظه یک ترابایتی بخرید

جارستان:جدیدترین آیفون‌های اپل در رویداد ۲۳ شهریور ماه اپل با نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی، دوریبن‌های پیشرفته و چیپست پر قدرت A15 بایونیک معرفی شدند. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دو مدل پرچمدار یعنی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس، عرضه در مدلی با حافظه داخلی یک ترابایتی است. البته آیفون یک ترابایتی چندان

جارستان:جدیدترین آیفون‌های اپل در رویداد ۲۳ شهریور ماه اپل با نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی، دوریبن‌های پیشرفته و چیپست پر قدرت A15 بایونیک معرفی شدند. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دو مدل پرچمدار یعنی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس، عرضه در مدلی با حافظه داخلی یک ترابایتی است.

البته آیفون یک ترابایتی چندان ارزان نیست و حتی قیمتی بالاتر از مدل ۵۱۲ گیگابایتی سال قبل دارد. آیفون ۱۳ پرو با یک ترابایت حافظه داخلی ۱۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد و برای مدل یک ترابایتی آیفون پرو مکس باید ۱۵۹۹ دلار دست به جیب شوید. به این ترتیب در مقایسه با مدل‌های پرو و پرو مکس سال قبل با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی، گران‌تر شده‌اند و ۲۰۰ دلار قیمت بالاتری دارند.

ظرفیت یک ترابایتی آیفون‌‌های جدید به ویژه برای آن دسته از کاربرانی اهمیت دارد که قصد فیلمبرداری با فرمت کیفیت بالا و حجیم ProRes را دارند. البته اپل از سال ۲۰۱۸ نسخه یک ترابایتی آیپد را هم روانه بازار کرده است ولی در بین آیفون‌ها تا پیش از این تنها شاهد حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی بودیم.

پیش فروش آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از روز جمعه این هفته آغاز می‌شود و این گوشی‌ها از دوم مهر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

قیمت تمامی مدل‌های آیفون‌های جدید به این شرح هستند:

  • آیفون ۱۳ مینی: مدل ۱۲۸ گیگابایت ۶۹۹ دلار، مدل ۲۵۶ گیگابایت ۷۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایت ۹۹۹ دلار
  • آیفون ۱۳: مدل ۱۲۸ گیگابایت ۷۹۹ دلار،‌ مدل ۲۵۶ گیگابایت ۸۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایت ۱۰۹۹ دلار
  • آیفون ۱۳ پرو: مدل ۱۲۸ گیگابایت ۹۹۹ دلار، مدل ۲۵۶ گیگابایت ۱۰۹۹ دلار،‌ مدل ۵۱۲ گیگابایت ۱۲۹۹ دلار و مدل یک ترابایت ۱۴۹۹ دلار
  • آیفون ۱۳ پرو مکس: مدل ۱۲۸ گیگابایت ۱۰۹۹ دلار، مدل ۲۵۶ گیگابایت ۱۱۹۹ دلار، مدل ۵۱۲ گیگابایت ۱۳۹۹ دلار و مدل یک ترابایت ۱۵۹۹ دلار.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.