تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 18:03
کد خبر : 103542

افراد خواستار تصدی شهرداری رشت برنامه های خود را ارایه دهند

افراد خواستار تصدی شهرداری رشت برنامه های خود را ارایه دهند

جارستان:رئیس شورای اسلامی رشت از افراد توانمند دعوت کرد برای تصدی پست شهرداری این کلانشهر سابقه کاری و برنامه های خود را ارایه دهند. محمدحسین واثق کارگر نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد علاقمند برای به دست گرفتن کرسی مدیریت شهری رشت می توانند برنامه ها و تجربه

جارستان:رئیس شورای اسلامی رشت از افراد توانمند دعوت کرد برای تصدی پست شهرداری این کلانشهر سابقه کاری و برنامه های خود را ارایه دهند.

محمدحسین واثق کارگر نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد علاقمند برای به دست گرفتن کرسی مدیریت شهری رشت می توانند برنامه ها و تجربه های خود را به دبیرخانه شورای اسلامی این شهر ارایه دهند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی سوابق و برنامه های نامزدها برای تصدی پست شهرداری رشت و برگزاری جلسه با آنان برای بیان برنامه هایشان نسبت به انتخاب مناسبت ترین فرد اقدام می کنیم، اضافه کرد: تمام تلاشمان این است که در کوتاهترین زمان شهردار رشت را انتخاب کنیم.

رئیس شورای اسلامی رشت گفت: حساسیتی در انتخاب شهردار بومی و غیربومی نیست اما گزینه بومی به جهت اینکه زمان زیادی برای آشنایی با شهر و فرهنگ رشت و مجموعه شهرداری، نیاز ندارد بهتر بوده و می تواند در کوتاهترین زمان نتیجه بگیرد.

اعضای شورای اسلامی رشت روز گذشته با برگزاری جلسه فوق العاده با استعفای سیدمحمد احمدی شهردار این شهر موافقت و علی بهارمست را به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب کردند.

سید محمد احمدی چهارشنبه گذشته با حضور در بخش دوم و غیر علنی جلسه شورا استعفای خود را تقدیم شورا کرد، او مسائل شخصی و بیماری و توصیه و تاکید پزشک بر دوربودن از فضای تنش زا را دلیل استعفای خود اعلام کرده بود.

سید محمد احمدی از مهرماه سال ٩٩ با ٩ رای اعضای شورای اسلامی پنجم به عنوان شهردار رشت انتخاب و با روی کار آمدن شورای ششم در مرداد ماه امسال در سمت خود ابقاء شده بود.

رشت دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت است که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.