تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 18:54
کد خبر : 103369

دمای گیلان بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خنک می شود

دمای گیلان بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خنک می شود

جارستان:هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که دمای هوای استان از فردا جمعه تا عصر شنبه به طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد کاهش یابد. بر اساس  این پیش بینی، با  ورود  سامانه خنک و بارشی  به استان  آسمان از فردا جمعه به تدریج  ابری ،  مه آلود  و بارانی  همراه با رعد و برق 

جارستان:هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که دمای هوای استان از فردا جمعه تا عصر شنبه به طور متوسط بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد کاهش یابد.

بر اساس  این پیش بینی، با  ورود  سامانه خنک و بارشی  به استان  آسمان از فردا جمعه به تدریج  ابری ،  مه آلود  و بارانی  همراه با رعد و برق  و وزش باد شدید یا خیلی شدید  بویژه برای عصر و شب  تا عصر شنبه را شاهد خواهیم بود.

بارندگی ها و وزش باد از روز جمعه تا عصر شنبه می تواند شدید یا خیلی شدید باشد و دمای هوای استان که در گرمترین ساعات امروز پنجشنبه در لوشان  به ۴۱ درجه سانتی گراد هم رسید روز شنبه دمای همین شهر از ۳۰ درجه سانتی گراد فراتر نخواهد رفت.

از فردا جمعه تا یکشنبه وضعیت جوی برای  فعالیت های دریایی هم  مناسب نخواهد بود.

هواشناسی گیلان آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها ، جاری شدن رواناب در مسیر ها،  آسیب به سازه ها ، شکستگی شاخه ها و احتمال سقوط درختان ، رانش و لغزش و  برخورد صاعقه  را از مخاطرات فعالیت این سامانه جوی دانست و از شهروندان خواست تا تمهیدات لازم را در این باره فراهم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.