تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 19:28
کد خبر : 103067

بانوی گیلانی قهرمان مسابقات کاراته کشور و انتخابی تیم ملی شد

بانوی گیلانی قهرمان مسابقات کاراته کشور و انتخابی تیم ملی شد

جارستان:آویشن باقری کاراته کار گیلانی عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات بانوان بزرگسال کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد. مدیر روابط عمومی هیات کاراته گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از درخشش و قهرمانی تیم کاراته مردان گیلان در جریان رقابت های کاراته بزرگسالان کشور و

جارستان:آویشن باقری کاراته کار گیلانی عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات بانوان بزرگسال کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از درخشش و قهرمانی تیم کاراته مردان گیلان در جریان رقابت های کاراته بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی، آویشن باقری کاراته کار  استان مان با درخشش در رقابت های بانوان  مقام قهرمانی را کسب کرد.

طاهره ریحانی افزود: در جریان این مسابقات در سالن ورزشی فتح دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران ، آویشن باقری در وزن ۵۵ – کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت با غلبه بر تمامی رقبای خود، عنوان قهرمانی را کسب و مدال طلای این وزن را برای گیلان به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: این کاراته کار شایسته و برجسته استان گیلان با کسب مقام قهرمانی این رقابت ها، هفته آینده در اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشور  در تهران ، حضور خواهد یافت.

ریحانی اضافه کرد: همچنین تیم کاراته بانوان گیلان با توجه به کسب این مدال طلای آویشن باقری، در رده بندی تیمی نیز پس از تیم های تهران، مازندران و فارس مقام چهارم کشور را تصاحب کرد.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، تیم کاراته مردان استان گیلان با تصاحب ۲ مدال طلا و یک مدال نقره، توانست عنوان نخست رقابت های کاراته مردان کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کند.

گیلان یکی از قطب های برتر کشور در کاراته محسوب می شود و مربیان و هچنین کاراته کاران شایسته این استان در تیم های ملی مختلف حضور چشمگیر و موثری دارند و هم اینک نیز این استان توانست عنوان قهرمانی مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.