تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 17:17
کد خبر : 102818

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : انتخاب عرصه خدمت بمنزله نگینی ارزشمند اوج سعادت دولتمردان است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : انتخاب عرصه خدمت بمنزله نگینی ارزشمند اوج سعادت دولتمردان است

جارستان: در آستانه هفته دولت ، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور پیامی این مناسبت را گرامیداشت .   در این پیام آمده است : دولت را از دیرباز در فرهنگ و آداب و سنن این مرز و بوم برابر سعادت و کامیابی در راه خیر و نیکی می شناسند به ویژه آنکه مردان

جارستان:

در آستانه هفته دولت ، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور پیامی این مناسبت را گرامیداشت .

 

در این پیام آمده است :

دولت را از دیرباز در فرهنگ و آداب و سنن این مرز و بوم برابر سعادت و کامیابی در راه خیر و نیکی می شناسند به ویژه آنکه مردان دولتمند را نیک سیرتانی میدانند که باید به معنی حقیقی آن ، شروط ادب را برجای آورند و زانوان دل خویش را در محضر ملکوتی برخاک نیاز ساییده و به دستان تضرع ، خوشه خوشه ادب و فضل بدروند و عنایات تحصیل نمایند و شهود کنند .

مردانی که دل را منظر روی جانان نموده ، در باغ بی بدیل و خلد برین هماره آشیان داشته و همای اوج سعادت را با انتخاب نگین خدمت به مردم بر بام نیلگون اختران دلدادگی هر دم ملاقات نمایند .

دولتمردان اصیل باهنرانی هستند که قامت خویش را به مدد روح الهی قیام می دهند و در آتش محنت رنج ، چون ققنوسی شیفته به امید لقای او دل می سپرند تا عاشقی را عشق ورزند و رجاء واثق دل سپردگی را آینه دار شوند تا بهشت را به بها ، نه به بهانه بدست آورند .

در پایان این پیام ضمن گرامیداشت هشتم شهریور ماه ، سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و بزرگداشت و تبریک هفته دولت و با رجا به باهنران دولتمند که با همّت و بلندنظری و سختکوشی در تداوم راه آن خوشنامان تاریخ طریق عشق می پویند، برای تمامی دولتمردان صدیق که با عشق و ایثار، دستیابی به گنج رضای الهی و خدمت به خلق را سرلوحه زندگی برگزیده اند ، آرزوی سلامتی و تداوم توفیق از یزدان پاک گردیده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.