تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 13:02
کد خبر : 102212

هوای گیلان تا اواسط هفته گرم‌تر می‌شود

هوای گیلان تا اواسط هفته گرم‌تر می‌شود

جارستان:هواشناسی گیلان برای هفته جاری استقرار شرایط جوی گرم و شرجی و همچنین افزایش چهار درجه ای دما را پیش‌بینی کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس جدول دما سنجی هواشناسی گیلان، روز جمعه شهر رشت مرکز استان دمای ۳۳ درجه ای داشت و منجیل نیز با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بود. براساس پیش بینی هواشناسی

جارستان:هواشناسی گیلان برای هفته جاری استقرار شرایط جوی گرم و شرجی و همچنین افزایش چهار درجه ای دما را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس جدول دما سنجی هواشناسی گیلان، روز جمعه شهر رشت مرکز استان دمای ۳۳ درجه ای داشت و منجیل نیز با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بود.

براساس پیش بینی هواشناسی از امروز تا روز سه‌شنبه مردم گیلان روند افزایشی دما را تجربه خواهند کرد که در برخی نقاط همچون مناطق کوهستانی این افزایش دما به حدود چهار درجه خواهد رسید.

طی این مدت آسمان گیلان در برخی مناطق به خصوص ساعات بعد از ظهر با پدیده رشد ابر، وزش باد گرم و در بعضی مناطق بویژه ارتفاعات و دامنه ها با رگبار باران و رعد و برق پراکنده همراه است.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، دمای امروز شنبه نسبت به روز گذشته در مناطق مختلف استان بین یک تا ۲ درجه افزایش خواهد یافت و حداکثر دما در لوشان به ۳۷ درجه خواهد رسید.

بر اساس جغرافیای استان گیلان پیش بینی می شود طی روزهای آینده دمای گرم و شرجی در استان حاکم باشد که نیاز است افراد سالخورده و آسیب پذیر در این مدت جز موارد ضروری از منازل خود خارج نشوند.

با این وجود شرایط جوی استان این هفته برای برداشت شالیزارها بسیار مساعد بوده و جهاد کشاورزی نیز به کشاورزان توصیه کرد نسبت به برداشت برنج های رسیده اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.