تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 17:46
کد خبر : 10221

افشای گفتگوی تلفنی رئیس‌جمهور آرژانتین و دختر ترامپ/افزایش نگرانی‌ها درباره آینده سیاسی آمریکا

افشای گفتگوی تلفنی رئیس‌جمهور آرژانتین و دختر ترامپ/افزایش نگرانی‌ها درباره آینده سیاسی آمریکا

رئیس‌جمهور آرژانتین گفت در تماس تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با ایوانکا ترامپ هم گفتگو کرده است.  به نقل از نیویورک دیلی نیوز، «مائوریسیو ماکری»، رئیس‌جمهور آرژانتین، می‌گوید در تماس تلفنی‌اش با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات این کشور، با ایوانکا ترامپ هم گفتگو کرده است. این موضوع باعث افزایش

رئیس‌جمهور آرژانتین گفت در تماس تلفنی‌اش با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با ایوانکا ترامپ هم گفتگو کرده است.
 به نقل از نیویورک دیلی نیوز، «مائوریسیو ماکری»، رئیس‌جمهور آرژانتین، می‌گوید در تماس تلفنی‌اش با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات این کشور، با ایوانکا ترامپ هم گفتگو کرده است. این موضوع باعث افزایش نگرانی‌ها درخصوص تقابل میان فعالیت‌های سیاسی ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا و برنامه‌های وی  برای توسعه امپراتوری رو به رشد تجاری‌اش شده است.
مائوریسیو ماکری در گفتگو با یک روزنامه ژاپنی، اظهار داشت: در تماس تلفنی با ترامپ، با دخترش نیز صحبت کردم. من ایوانکا را از روزهای کودکیش می‌شناسم. ستاد انتخاباتی ترامپ تاکنون درخصوص سخنان رئیس‌جمهور آرژانتین، اظهارنظری نکرده است.
رئیس‌جمهور منتخب آمریکا می‌گوید ماه ژانویه و زمانی که کار خود را به طور رسمی در کاخ‌سفید آغاز کند، فرزندانش مسئولیت امپراتوری تجاری‌اش را بر عهده خواهند گرفت. اما، از آن‌جایی که فرزندان ترامپ نیز عضو تیم انتقال قدرت هستند – و در تماس‌های تلفنی‌اش با سران جهان نیز شرکت می‌کنند- مشخص نیست سرنوشت اعتماد کورکورانه ترامپ به فرزندانش در امور تجاری، به کجا خواهد کشید.
از سوی دیگر، انتشار اخباری مبنی بر اینکه ترامپ در این تماس تلفنی، برای یک پروژه ساختمانی از رئیس‌جمهور آرژانتین درخواست کمک کرده، جنجال بپا کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد ترامپ و ماکری درباره ساخت‌‌‌و‌ساز یک برج اداری در بوئنوس آیرس با یکدیگر گفتگو کرده‌اند. این موضوع باعث افزایش نگرانی‌ها درخصوص تضاد احتمالی منافع ملی آمریکایی‌ها با جاه‌طلبی‌های تجاری ترامپ شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.