تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 17:36
کد خبر : 102136

کونگ فوکاران گیلان در مسابقات اوسیما کشور درخشیدند

کونگ فوکاران گیلان در مسابقات اوسیما کشور درخشیدند

جارستان:کونگ فوکاران گیلان با درخشش در مسابقات اوسیما (هنرهای فردی کونگ فو) توانستند ۲ مقام قهرمانی کسب کنند. رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات اوسیما(هنرهای فردی کونگ فو) رده سنی جوانان که به صورت مجازی برگزار شد، کونگ

جارستان:کونگ فوکاران گیلان با درخشش در مسابقات اوسیما (هنرهای فردی کونگ فو) توانستند ۲ مقام قهرمانی کسب کنند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات اوسیما(هنرهای فردی کونگ فو) رده سنی جوانان که به صورت مجازی برگزار شد، کونگ فوکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب ۲ مدال طلا و مقام قهرمانی شدند.

مجید مهروانی افزود: در پایان این مسابقات و در فرم ممای ابداعی (سلاح ری کیما) رده سنی جوانان، علیرضا اسماعیلی کونگ فو کار شایسته استان گیلان با درخشش خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد و مدال طلای این بخش را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین در فرم ابداعی سلاح نانچیکو تک و دوبل رده سنی جوانان نیز، مصطفی یوسف پور دیگر کونگ فوکار شایسته گیلانی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند تا مدال طلای این بخش نیز، به استان گیلان تعلق گیرد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان بیان کرد: در رقابت های اوسیما (هنرهای فردی کونگ فو) قهرمانی جوانان کشور، زبده ترین کونگ فوکاران سراسر کشور در سبک های مختلف به صورت مجازی با هم به رقابت پرداختند که فیلم های این کونگ فوکاران توسط داوران در تهران مورد قضاوت قرار گرفت و در نهایت نیز نفرات برتر این رقابت ها اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.