تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 17:08
کد خبر : 101771

۴۰ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان گیلان علیه کرونا واکسینه می شوند

۴۰ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان گیلان علیه کرونا واکسینه می شوند

جارستان:مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از واکسیناسیون ۴۰ هزار نفر از فرهنگیان و معلمان رسمی مدارس دولتی و غیردولتی استان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. محمد رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان و معلمان استان گیلان از امروز “شنبه” در تمامی شهرستان های

جارستان:مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از واکسیناسیون ۴۰ هزار نفر از فرهنگیان و معلمان رسمی مدارس دولتی و غیردولتی استان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

محمد رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان و معلمان استان گیلان از امروز “شنبه” در تمامی شهرستان های گیلان آغاز شده است که در یک بازه زمانی حدود ۴۰ هزار نفر از این افراد علیه بیماری کرونا واکسینه می شوند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان در حال انجام است، افزود: در همه شهرستان ها و مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش گیلان مکان هایی برای تزریق واکسن کرونا برای معلمان و فرهنگیان مشخص شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: زمان و مکان تزریق واکسن کرونا به معلمان و فرهنگیان گیلان از سوی آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود تا برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در ابتدا معلمان رسمی در گیلان علیه کرونا واکسینه می شوند، اضافه کرد: به زودی طی چند روز آینده سایر معلمان نیز واکسینه خواهند شد و جای هیچ نگرانی نیست.

رحمتی با اشاره به تلاش های معلمان در دوران کرونا برای تعلیم و تربیت دانش آموزان در گیلان خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا معلمان برای آموزش دانش آموزان در مواقع حضوری و غیرحضوری شبانه روزی تلاش کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه قرارست رانندگان سرویس های مدارس نیز علیه کرونا واکسینه شوند، اضافه کرد: واکسیناسیون این افراد نیز در اولویت های بعدی اعلام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با انجام واکسیناسیون معلمان، فرهنگیان و رانندگان سرویس های مدارس شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باشیم.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۰ هزار دانش آموز است.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین کانونهای درگیر شیوع ویروس کرونا در کشور بود،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.