تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 12:09
کد خبر : 101426

داوران گیلانی بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کنند

داوران گیلانی بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کنند

جارستان:داوران گیلانی ۲ بازی از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور را قضاوت می کنند. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور اعلام شد که بر این اساس، سه داور از

جارستان:داوران گیلانی ۲ بازی از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور را قضاوت می کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور اعلام شد که بر این اساس، سه داور از گیلان در ۲ بازی از این مسابقات حضور می یابند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران ، کمیل غلامی از استان گیلان به عنوان داور وسط بازی تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان را قضاوت می کند و عسگر محمدی دیگر داور ارزنده گیلان نیز به عنوان کمک داور اول در این بازی حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: بازی تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیبرجان امشب به میزبانی تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی رقبابت های لیگ برتر کشور برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیلات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین حمید حاج ملک دیگر داور گیلانی به عنوان داور وسط، بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را قضاوت می کند که این بازی نیز امشب به میزبانی تیم فولاد در اهواز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: عباس پورحیدری ، سیدامیر قاسمی ، محمدرضا مهرگان، حامد سیری، حامد تازه پور، علی محمدی پور ، آرش امینی، محمد رعنایی و عبدالحسین باستان دیگر داوران و کمک داوران گیلانی هستند که در تست پیش فصل رقابت های لیگ برتر حضور یافته بودند و این داوران و کمک داوران، رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول را قضاوت می کنند.

وهابی اضافه کرد: داوران استان گیلان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان حضور فعالی دارند که هر ساله تعدادی از این داوران، در مهمترین رقابت های فوتبال لیگ های کشور حضور می یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.