تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 10:13
کد خبر : 101402

ملوان بندرانزلی با برتری برابر خیبر به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد

ملوان بندرانزلی با برتری برابر خیبر به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد

جارستان:تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در رقابت های جام حذفی کشور با برتری برابر خیبر خرم آباد به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، تبم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند

جارستان:تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در رقابت های جام حذفی کشور با برتری برابر خیبر خرم آباد به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تبم های فوتبال ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه تیم خیبر خرم آباد را شکست داد تا با حذف این تیم ، به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در نیمه اول این دیدار، هر ۲ تیم ملوان و خیبر خرم آباد یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشته و فرصت مناسب گلزنی نیز بدست نیاوردند و بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

طی نیمه دوم نیز شرایط همینگونه بود و تیمها یک بازی سرد و کسل کننده را از خود به نمایش گذاشتند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود که در وقت های اضافه نیز هیچ یک از ۲ تیم ملوان و خیبر خرم آباد موفق به گلزنی نشدند تا این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یابد و سرنوشت تیم صعود کننده، به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی موفق تر عمل کرد و سرانجام با نتیجه چهار بر سه حریف خود را شکست داد تا به همراه تیم های استقلال تهران، فولاد خوزستان و گل گهر سرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور حضور یابد.

مهیار زحمتکش ، رسول ناصربخت ، خشایار زبرجد و سجاد بازگیر ضربات پنالتی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را به گل تبدیل کردند اما ضربه سبحان پسندیده توسط دروازبان تیم خیبر خرم آباد مهار شد و همچنین مهران احمدی ، بهرام احمدی و حسین مددی ضربات پنالتی تیم خیبر خرم آباد را به گل تبدیل کردند اما ضربات پنالتی عارف رستمی و احمد نصیری توسط دروازبان تیم ملوان مهار شد.

قضاوت این دیدار را ، رضا عادل با کمک های عل اکبر عظیم پور و اسماعیل احمدی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، فرزاد محمدی ، عارف رستمی و محمدجواد عباسی از خیبر خرم آباد، مهیار زحمتکش ، فربد بلوک باشی و وحید فارغ از تیم ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب رضا حیدری ، میعاد یزدانی (دقیقه ۶۰ سهیل فداکار)، رسول ناصربخت، پدرام قاضی پور (دقیقه ۱۰۳ سبحان پسندیده)، مهیار زحمتکش، امیرسام نصیری ، ارسلان رضایی تفضلی(دقیقه ۷۴ مهدی هاشم نژاد)، محسن علافی (دقیقه ۹۰ زکریا مرادی)، فربد بلوک باشی ، وحید فارغ، سجاد بازگیر و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل خیبر خرم آباد قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال خیبر خرم آباد نیز با ترکیب محمد ضیایی ، مرتضی غلامعلی تبار، محمود بیرانوند، جواد نصیر، احمد نصیری ، محمدجواد عباسی (دقیقه ۱۰۶ بهرام احمدی)، فرزاد محمدی (دقیقه ۹۰ رضا شکری)، مصطفی نوروزی (دقیقه ۴۶ آرش افشین)، عارف رستمی ، احسان جودکی (دقیقه ۱۱۸ احمد زارعی)، روزبه شاه علی دوست (دقیقه ۴۶ مهران احمدی) و با سرمربیگری محسن عاشوری رو در روی تیم ملوان قرار گرفت.

ملوانان پیش از این و در مراحل قبلی رقابت های جام حذفی کشور، برابر تیم های رایکای بابل، ویستاتوربین تهران و نساجی مازندران به برتری سیده و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود که به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی و فینال این مسابقات در شهر خرمشهر برگزار و رقابت های این جام به صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می شود و یکی از سهمیه ‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم ملوان بندرانزلی در سالهای ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و سالهای ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام حذفی کشور را کسب کرد و با ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی یکی از پرافتخارترین تیم های کشور در مسابقات جام حذفی کشور بشمار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.