تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 17:50
کد خبر : 10131

به دلیل بارش برف در ارتفاعات؛ مسیر راه روستایی«خانه پشتان» بخش اطاقور لنگرود مسدود شد

به دلیل بارش برف در ارتفاعات؛ مسیر راه روستایی«خانه پشتان» بخش اطاقور لنگرود مسدود شد

جارستان-لنگرود-بخشدار اطاقور از بارش برف شدید در ارتفاعات این بخش و مسدود شدن راه های روستایی اطاقور لنگرود خبر داد. شیرزاد روشن اظهار کرد: به دنبال کاهش دما و بارش برف طی روزهای گذشته در ارتفاعات استان، از روز یکشنبه بخشی از ارتفاعات اطاقور سفیدپوش شد. وی با بیان اینکه بارش برف هم اکنون قطع

جارستان-لنگرود-بخشدار اطاقور از بارش برف شدید در ارتفاعات این بخش و مسدود شدن راه های روستایی اطاقور لنگرود خبر داد.

شیرزاد روشن اظهار کرد: به دنبال کاهش دما و بارش برف طی روزهای گذشته در ارتفاعات استان، از روز یکشنبه بخشی از ارتفاعات اطاقور سفیدپوش شد.

وی با بیان اینکه بارش برف هم اکنون قطع شده است، گفت: به دلیل بارش برف، مناطق روستایی هلودشت، اربع گردن و پشته سرا نیز سفیدپوش شده است.

بخشدار اطاقور با بیان اینکه به دلیل آبگرفتگی معابر رفت و آمد در تعدادی از راه های روستایی با مشکل مواجه است، افزود: با حضور به موقع مسئولان محلی و راهداری، مسیرهای مسدود به جز راه روستایی خانه پشتان بازگشایی و تردد انجام می شود.

وی تصریح کرد: تنها مسیری که به دلیل آبگرفتگی تردد به کندی انجام می شود راه روستایی خانه پشتان است که متولیان در حال تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.

روشن با اشاره به آبگرفتگی پل ارتباطی روستای آشیان، اظهار کرد: پل ارتباطی اطاقور به آشیان به دلیل آبگرفتگی زیاد و بالا آمدن سطح رودخانه مسدود شده بود که با کاهش سطح آب رودخانه هم اکنون تردد در این مسیر نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به ادامه سرما و بارش احتمالی برف در ارتفاعات، تاکید کرد: تمهیدات و آمادگی لازم دستگاه های دولتی و محلی برای مقابله با مشکلات ناشی از برف و آبگرفتگی انجام شده است.

خبرنگار مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.