تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 18:00
کد خبر : 100748

١٩٨ نفر نامزد انتخابات نظام پزشکی در گیلان شدند

١٩٨ نفر نامزد انتخابات نظام پزشکی در گیلان شدند

جارستان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور گفت: ١٩٨ نفر در استان نامزد هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شدند. دکتر انوش دهنادی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عضویت در سازمان نظام پزشکی با

جارستان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پزشکی جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور گفت: ١٩٨ نفر در استان نامزد هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شدند.

دکتر انوش دهنادی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عضویت در سازمان نظام پزشکی با بیش از سه سال سابقه را از شرایط نامزدی در انتخابات نظام پزشکی عنوان و اظهار کرد: تلاش‌ برای تحقق‌ بخشیدن‌ به‌ ارزش های‌ عالیه‌ اسلامی‌ در تمامی امور پزشکی‌، تلاش‌ برای پیشبرد و اصلاح‌ امور پزشکی‌، مشارکت‌ در جهت‌ ارتقاء سطح‌ دانش‌ پزشکی‌، حفظ‌ و حمایت‌ از حقوق‌ بیماران‌، حفظ‌ و حمایت‌ از حقوق‌ صنفی‌ شاغلان‌ حرف‌ پزشکی‌، تنظیم‌ روابط‌ شاغلان‌ حرف‌ پزشکی‌ با دستگاههای‌ ذیربط‌ در جهت‌ حسن‌ اجرای‌ موازین‌ و مقررات‌ و قوانین‌ مربوط به امور پزشکی از جمله وظایف سازمان نظام پزشکی عنوان کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان داشت: انتخابات نظام پزشکی هر چهار سال یک بار همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار و اعضای هیات مدیره نظام پزشکی هر شهرستان انتخاب می شود.

وی خاطر نشان کرد: شش گروه انتخابات شامل پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، متخصصان پاتولوژی و آزمایشگاه، ماماها و کارشناسان گروه پزشکی پروانه دار با برخورداری از صندوق مجزا در انتخابات نظام پزشکی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره نظام پزشکی به نسبت تعداد پزشکان در برخی از شهرستان ها ۱۷ نفر و در برخی دیگر از شهرستان های کوچک ۱۱ نفر است، اضافه کرد: شهرستان های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، لنگرود هر کدام هیات مدیره نظام پزشکی و شهرستان های تالش با رضوانشهر، رودسر با املش، صومعه سرا با ماسال، فومن با شفت و لاهیجان با سیاهکل نیز هر کدام یک هیات مدیره نظام پزشکی دارند و در مجموع ۱۱ هیات مدیره نظام پزشکی در گیلان فعال است.

انتخابات نظام پزشکی در گیلان روز جمعه در ۱۱ شهرستان  آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا، فومن، لاهیجان و لنگرود برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.