تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 18:57
کد خبر : 100686

گروه داوری دیدار نمایندگان گیلان در لیگ دسته یک اعلام شد

گروه داوری دیدار نمایندگان گیلان در لیگ دسته یک اعلام شد

جارستان:اسامی داوران بازی های نمایندگان گیلان در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور اعلام شد. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مهدی جبرئیلی و سعاد وفاپیشه به عنوان داور، بازی های تیم های شهرداری بندرآستارا

جارستان:اسامی داوران بازی های نمایندگان گیلان در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور اعلام شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مهدی جبرئیلی و سعاد وفاپیشه به عنوان داور، بازی های تیم های شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش را قضاوت می کنند.

علیرضا وهابی افزود: بر این اساس، مهدی جبرئیلی به عنوان داور وسط بازی تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا و گل ریحان البرز انتخاب شد که محمود گوهرنژاد و امیر غفوری، به عنوان کمک داور، جواد بیگدلی به عنوان داور چهارم و صادق نوری به عنوان ناظر گروه داوری وی را همراهی می کنند.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا و گل ریحان البرز از ساعت ۲۰:۳۰  دوشنبه در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به میزبانی تیم شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم می روند.

وی بیان کرد: همچنین از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، سعاد وفاپیشه به عنوان داور بازی تیم های فوتبال چوکا تالش و قشقایی شیراز معرفی شد که حسین سلیمانی و  محسن حکیم به عنوان کمک داور در این دیدار حضور می یابند، محمد معافی به عنوان داور چهارم و کریم اصغرزاده نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در مسابقه تیم های چوکا و قشقایی شیراز حضور خواهند یافت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: تیم های فوتبال چوکا تالش و قشقایی شیراز نیز در دیداری همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به میزبانی تیم چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

وهابی به دیدار ملوان دیگر نماینده گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته سی و سوم این مسابقات نیز در دیداری همزمان باید در یک بازی خارج از خانه در جم بوشهر، مقابل تیم پارس جنوبی جم قرار گیرد.

وی به انجام بازی تیم شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه تختی بندرانزلی اشاره و اظهار کرد: به دلیل میزبانی همزمان تیم های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور و همچنین بازی خارج از خانه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این هفته، بازی چوکا در رشت و بازی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود.

وهابی بیان کرد: با توجه به شرایط نامناسب نور ورزشگاه وحدت آستارا و همچنین شرایط نامساعد ورزشگاه پوریای ولی تالش، بازی های خانگی تیم های شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود که با این وجود و به دلیل همزمانی بازی تیمهای چوکا و شهرداری بندرآستارا، بازی چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت و بازی تیم شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود.

وهابی در ادامه یادآور شد: تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۶ امتیاز در مکان هشتم، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با کسب ۳۸ امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۳۴ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.