تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 20:04
کد خبر : 100575

تیم فوتبال شهرداری آستارا در بندرانزلی میزبان گل ریحان البرز است

تیم فوتبال شهرداری آستارا در بندرانزلی میزبان گل ریحان البرز است

جارستان:تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا و گل ریحان البرز از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه بیستم تیر ماه در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به میزبانی تیم شهرداری بندرآستارا رو در روی هم قرار می گیرند. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال  گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:

جارستان:تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا و گل ریحان البرز از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه بیستم تیر ماه در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به میزبانی تیم شهرداری بندرآستارا رو در روی هم قرار می گیرند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال  گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  به دلیل میزبانی همزمان تیم های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور و همچنین بازی خارج از خانه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این هفته، بازی چوکا در رشت و بازی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به شرایط نامناسب نور ورزشگاه وحدت آستارا و همچنین شرایط نامساعد ورزشگاه پوریای ولی تالش، بازی های خانگی تیم های شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود که با این وجود و به دلیل همزمانی بازی  تیمهای چوکا و شهرداری بندرآستارا، بازی چوکا در ورزشگاه سردارجنگل رشت و بازی تیم شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود.

وی بیان کرد: تیم فوتبال چوکا تالش نیز در هفته سی و سوم این رقابت ها در دیداری همزمان باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم قشقایی شیراز برود.

وهابی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته سی و سوم این مسابقات در دیداری همزمان باید در یک بازی خارج از خانه در جم رو در روی تیم پارس جنوبی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان یادآور شد: تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۶ امتیاز در مکان هشتم، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با کسب ۳۸ امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۳۴ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.