تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 19:13
کد خبر : 100453

در دویست و یکمین صحن شورای اسلامی شهر رشت ؛ بهراد ذاکری، عضو شورا : – تا آخرین روز حضورم در شورا برای شهر و شهروندانم، وفادارانه گام برخواهم داشت / – مواردی را به شهردار رشت به عنوان تذکر اعلام مینمایم

در دویست و یکمین صحن شورای اسلامی شهر رشت ؛ بهراد ذاکری، عضو شورا : – تا آخرین روز حضورم در شورا برای شهر و شهروندانم، وفادارانه گام برخواهم داشت / – مواردی را به شهردار رشت به عنوان تذکر اعلام مینمایم

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – بهراد ذاکری، عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با اشاره به اینکه انتخابات نباید حوزه نظارتی شورا را تحت شعاع قرار دهد، اظهار داشت: بنده تا آخرین روز حضورم در شورا با تعهد و تعلق خاطری که به شهر

جارستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – بهراد ذاکری، عضو شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه با اشاره به اینکه انتخابات نباید حوزه نظارتی شورا را تحت شعاع قرار دهد، اظهار داشت: بنده تا آخرین روز حضورم در شورا با تعهد و تعلق خاطری که به شهر و شهروندانم دارم، وفادارانه گام برخواهم داشت.
ذاکری افزود: مواردی را به شهردار رشت به عنوان تذکر اعلام مینمایم. شهردار رشت باید لیست کمکهای مالی که اخیرا در شهرداری انجام شده را به شورا ارسال نماید.
وی با اشاره به میزان دریافتی حقوق سید محمد احمدی از زمان حضور در جایگاه شهردار رشت، اظهار داشت: شهردار رشت، مبالغی که تاکنون به عنوان حقوق دریافت کرده را باید به صورت شفاف اعلام نماید. همچنین نسبت به لحاظ شدن یا نشدن حق بهره‌وری در فیش حقوقی‌ ایشان نیز باید پاسخگو باشد که اگر لحاظ گردیده است ، چطور بدون مجوز شورا صورت پذیرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه افزود: از منابع موثق شنیده می‌شود که دو عضو دفتر یکی از نمایندگان مجلس در شهر رشت اخیرا مبالغی را تحت عناوینی از شهرداری رشت دریافت کرده‌اند.
بهراد ذاکری در پایان نطق خویش با انتقاد از نشست های انتخاباتی شهردار رشت با برخی از کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، افزود: این اقدام در ساعات اداری و غیر اداری در حال انجام است و شهردار رشت باید در این زمینه نیز پاسخگو باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.