تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 20:11
کد خبر : 100431

عاقل منش بر ایجاد زیر ساختهای آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت تاکید کرد

عاقل منش بر ایجاد زیر ساختهای آب و فاضلاب محلات کم برخوردار رشت تاکید کرد

جارستان: در دیدار با مدیر آب و فاضلاب شهرستان رشت ، محمد حسن عاقل منش با قدردانی از اقدامات انجام شده بر ایجاد زیر ساختهای مرتبط با آب و فاضلاب در محلات کم برخوردار تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – در این نشست مهندس امیری ابتدا

جارستان: در دیدار با مدیر آب و فاضلاب شهرستان رشت ، محمد حسن عاقل منش با قدردانی از اقدامات انجام شده بر ایجاد زیر ساختهای مرتبط با آب و فاضلاب در محلات کم برخوردار تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – در این نشست مهندس امیری ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه آبرسانی و شبکه فاضلاب محلات مختلف رشت ارائه کرد و در ادامه عضو شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاشهای انجام شده آبفای شهرستان رشت، مجموعه اقدامات را ستود و درخواست کرد تا در اجرای پروژه های مرتبط با آب و فاضلاب مناطق کم برخوردار شهر همچون معلولین، سحرخیز، عرفان، جماران ، پاره بیجار ، معلولین و … بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و کارهای اجرایی و عقد قرارداد با پیمانکاران با حساسیت ویژه دنبال شود.
عاقل منش همچنین گفت: شورای اسلامی شهر رشت همراه شرکت آب و فاضلاب در زمینه فراهم کردن زیر ساختهای آب و فاضلاب شهری به ویژه در مناطق کم برخوردار است و نمونه آن را می توان در مصوبه این شورا در زمینه اختصاص مبالغی از ردیف تبصره ۳ برای ایجاد تاسیسات لازم در زمینه آب و فاضلاب است.
وی در پایان از همراهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در اجرایی کردن پروژه های مرتبط با آب و فاضلاب شهری قدردانی و تشکر کرد و اقدامات مهندس امیری را نیز در این زمینه قابل توجه توصیف کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.