تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1400 - 18:42
کد خبر : 100366

مراکز بهداشتی درمانی گیلان پنجشنبه‌ها برای خدمات رسانی فعال هستند

مراکز بهداشتی درمانی گیلان پنجشنبه‌ها برای خدمات رسانی فعال هستند

جارستان:معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان مرداد گفت: تمامی مراکز بهداشتی استان پنجشنبه ها برای خدمات رسانی فعال است. دکتر جلال برشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی مراکز بهداشت و خانه های بهداشتی در سراسر استان گیلان برای

جارستان:معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان مرداد گفت: تمامی مراکز بهداشتی استان پنجشنبه ها برای خدمات رسانی فعال است.

دکتر جلال برشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی مراکز بهداشت و خانه های بهداشتی در سراسر استان گیلان برای خدمات رسانی به مردم در روز پنجشنبه باز است و باید فعال باشند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا نیز روزهای پنجشنبه علاوه بر سایر روزها در حال انجام است، خاطر نشان کرد: مسئولان و کارشناسانی که در ستاد شبکه بهداشت در امر واکسیناسیون نظارت دارند نیز پنجشنبه تعطیل نیستند و برای نظارت حضور دارند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: تنها بخش‌های اداری این معاونت که مسئولیتی در امر نظارت ها و موارد حساس مربوط به بهداشت را ندارند، تعطیل هستند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز درباره فعالیت مراکز درمانی استان در روزهای پنجشنبه گفت: تمامی مراکز درمانی و بیمارستان های گیلان برای خدمات رسانی به مردم فعالیت دارند و در این روز تعطیل نیستند.

فیروز نصیرزاده اظهار داشت: مسئولان و کارشناسان در بخش کرونا نیز روزهای پنجشنبه تعطیل نیستند و فعالیت دارند.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۰ بیمارستان دانشگاهی و خصوصی و افزون بر یک هزار خانه و مرکز بهداشت است.

هیات وزیران با توجه به کمبود برق و ضرورت تامین برق مورد نیاز بخش های ضروری کشور از جمله بخش خانگی مصوب کرده اند که ادارات و سازمان های دولتی در سراسر کشور تا پایان مرداد روزهای پنجشنبه تعطیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.