تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 20:29
کد خبر : 100185

مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان برگزار شد

مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان برگزار شد

جارستان:رقابت های اسنوکر رشته ورزشی بیلیارد قهرمانی گیلان جام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با معرفی نفرات برتر پایان یافت. به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ۷۳ ورزشکار برتر این رشته در رده سنی آزاد و از شهرهای رشت ، لاهیجان ، ماسال ،

جارستان:رقابت های اسنوکر رشته ورزشی بیلیارد قهرمانی گیلان جام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ۷۳ ورزشکار برتر این رشته در رده سنی آزاد و از شهرهای رشت ، لاهیجان ، ماسال ، فومن ، رضوانشهر ، بندرانزلی ، صومعه سرا ، املش ، آستانه اشرفیه ، رودسر و سیاهکل به میزبانی باشگاه کیوبال لاهیجان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها ، پوریا رحیمی از باشگاه پیتوک رضوانشهر و حسین هاشم خانی از باشگاه کشوری بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در نهایت ، پوریا رحیمی از رضوانشهر حریفش را در دیدار پایانی مغلوب و عنوان قهرمانی مسابقات اسنوکر رنکینگ گیلان جام سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به خود اختصاص داد.

همچنین حسین هاشم خانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد ، ارسلان باقری از صومعه سرا سوم شد و مصطفی حسینی از رشت در مکان چهارم رقابت های اسنوکر رنکینگ قهرمانی گیلان جام شهید سلیمانی قرار گرفت.

در پایان از سوی مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان به نفرات برتر لوح و تندیس قهرمانی و همچنین جوایز نقدی اهداء شد که به نفر اول ۱۸ میلیون ریال ، به نفر دوم ۱۲ میلیون ریال و همچنین به نفرات سوم و چهارم به ترتیب ۶ و  چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.

رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان در پایان این مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ابتدا در ۱۴ گروه با هم رقابت کردند که در نهایت ۳۲ بازیکن برتر به مرحله دوم راه یافته و رقابت ها از مرحله دوم به صورت یک حذفی برگزارشد.

سارنگ بزرگ چنانی بیان کرد: همچنین محمد کاظمی ۱۱ ساله از ماسال ، یاسین نجفی ۱۲ ساله و امیرمحمد ابرف ۱۵ ساله هر ۲ از شهرستان فومن، جوانترین بازیکنان این دوره بودند که این ورزشکاران در پایان لوح تقدیر دریافت کردند.

وی اضافه کرد: علی نصیری ، عادل شجاعی ، شهاب رفاهتی ، آراد شنگل نیا، سامان مقیمی و سینا پورحسینی به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور یافته و مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان جام شهید قاسم سلیمانی را قضاوت کردند.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس گیلان خاطرنشان کرد: اسنوکر یکی از بازیهای معروف رشته بیلیارد بشمار می رود که خَوشبختانه استان گیلان در این بخش یکی از قطب های برتر در کشور محسوب و همواره ورزشکاران این استان در رقابتهای مختلف اسنوکر با درخشش خود، عناوین قهرمانی و مدال های رنگارنگی را کسب می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.