تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 16:52
کد خبر : 100140

۲۱ هزار دُز واکسن کرونا در لاهیجان تزریق شد

۲۱ هزار دُز واکسن کرونا در لاهیجان تزریق شد

جارستان:فرماندار لاهیجان با بیان اینکه تاکنون ۲۱ هزار و ۵۷۲ دُز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، گفت: از این مقدار، ۱۳ هزار و ۹۴۲ دُز مربوط به مرحله اول و ۷ هزار و ۶۴۰ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون کرونا می باشد. به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس محمودی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت

جارستان:فرماندار لاهیجان با بیان اینکه تاکنون ۲۱ هزار و ۵۷۲ دُز واکسن در این شهرستان تزریق شده است، گفت: از این مقدار، ۱۳ هزار و ۹۴۲ دُز مربوط به مرحله اول و ۷ هزار و ۶۴۰ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون کرونا می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس محمودی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، تعداد بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در سه مرکز درمانی لاهیجان  را ۲۷ نفر عنوان و تصریح کرد: از این تعداد بیمار ۳ نفر در شرایط بدحال قرار دارند.

وی با اشاره به انجام ۵۲۲ مورد تست PCR و رپید (تست سریع کرونا) طی ۱۰ روز اخیر در سطح شهرستان، افزود: در این مدت، ۱۴۱ مورد از تست های انجام شده در لاهیجان مثبت شد.

وی با ابراز نگرانی از شکننده بودن وضعیت ابتلا به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: چنانچه پیشگیری و مراقبت ها با جدیت دنبال نشود، مجددا شاهد بروز و شیوع این ویروس با شدت و فراگیری گسترده تری نسبت به قبل خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در لاهیجان خاطر نشان کرد: پرهیز از عادی انگاری، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس است.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و تقسیمات سیاسی این شهرستان مرکب از دو بخش “مرکزی و رودبنه” است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.