تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 3:29
کد خبر : 2366

امام جمعه املش:خدمت دولت به ملت موجب ناامیدی دشمن می‌شود

امام جمعه املش:خدمت دولت به ملت موجب ناامیدی دشمن می‌شود

امام جمعه املش گفت: خدمات‌رسانی دولت به ملت موجب یأس و ناامیدی دشمن می‌شود. به گزارش جارستان:حجت‌الاسلام محمدتقی روحانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه گازرسانی در مسجد گوشت‌پزان بخش رانکوه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره با رهنمودهای خود

امام جمعه املش گفت: خدمات‌رسانی دولت به ملت موجب یأس و ناامیدی دشمن می‌شود.

به گزارش جارستان:حجت‌الاسلام محمدتقی روحانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۱۱ پروژه گازرسانی در مسجد گوشت‌پزان بخش رانکوه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره با رهنمودهای خود از دولتمردان حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی افزود: لازم است مدیران عملکردهای خود را در بین مردم تشریح و اطلاع‌رسانی کنند تا بدانند تنگناها و محدودیت‌های موجود در جامعه از سوی دشمنان ایجاد شده و خدمات دولتمردان هرگز قطع نمی‌شود.

امام جمعه املش با اشاره به اینکه ایران در تمام نقاط دنیا حضور دارد و خدمات‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: اگر استکبار دست از دشمنی خود با کشور ما بردارد ایران می‌تواند در تمام عرصه‌های جهانی افتخار آفرین باشد.

این مسؤول افتتاح پروژه‌های هفته دولت را موجب مباهات خواند و افزود: با وجود تمام تحریم‌ها و کمبودهای موجود از سوی استکبار،  دولتمردان ما حتی یک لحظه برای خدمت رسانی به مردم غافل نشدند و این امر موجب یأس و نا امیدی دشمنان می‌شود.

فرماندار املش نیز در مراسم مذکور هفته دولت را یادآور ایثارگری شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توانست با هم‌افزایی و هم‌اندیشی موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های داخلی و خارجی و بین‌المللی کسب کند.

یونس محمودی از افتتاح ۶۷ پروژه عمرانی املش در هفته دولت خبر داد و افزود: برای اجرای پروژه‌های مذکور حدود ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گاز رسانی، راه، مسکن مددجویی، کشاورزی، طرح هادی، توسعه عمران شهری و … را از پروژه‌های هفته دولت املش عنوان کرد.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.