تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1400 - 19:04
کد خبر : 99742

کلاس های تابستانی گیلان مجازی و حضوری با تعداد محدود در نظر گرفته شد

کلاس های تابستانی گیلان مجازی و حضوری با تعداد محدود در نظر گرفته شد

جارستان:معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: کلاس های تابستانی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد و حضوری با تعداد محدود برای دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است. جمیل غریب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و بمنظور حفظ

جارستان:معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: کلاس های تابستانی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد و حضوری با تعداد محدود برای دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است.

جمیل غریب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و بمنظور حفظ سلامت دانش آموزان، کلاس های تابستانی به صورت مجازی در بستر شبکه شاد و حضوری محدود و بر اساس پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برگزار می شود.

وی افزود : امسال نیز همانند سال گذشته ، ضمن بهره مندی از امکانات و قابلیت های موجود شبکه آموزشی دانش آموزان ” شاد” برنامه های پرورشی و فرهنگی منسجم، جامع، پرنشاط و هدف دار متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان در زمینه های مختلف پیش بینی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: این برنامه ها با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، کشف و هدایت استعدادها و مهارت های آنان متناسب با عنوان شعار سال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برنامه ریزی شده است.

وی بیان داشت: دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی تربیتی ، مجتمع و سالن های ورزشی، مدارس منتخب ، اردوگاه های دانش آموزی، کانون های پرورش فکری ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان بسیج  دانش آموزان، سازمان جوانان هلال احمر از جمله مراکز فعال در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: پیش بینی می شود که در تابستان امسال بیش از یکصد هزار دانش آموز این استان در یکهزار و ۲۰۰ پایگاه تابستانی از برنامه ها و فعالیت های اوقات فراغت از جمله فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی، معرفتی، مهارتی و آموزشی بهره مند شوند.

آموزش و پرورش گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است که در سه هزار و ۷۰۰ فضای آموزشی با ۱۹ هزار کلاس درس و زیربنای افزون بر یک میلیون و ۶۵۰ هزار مترمربع تحصیل می کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.