تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 10:01
کد خبر : 9951

برگزاری مسابقات لیگ مینی‌‌گلف کشور در سال ۹۶/ سایت مینی‌گلف آستانه‌اشرفیه در حد استاندارد بین‌المللی است

برگزاری مسابقات لیگ مینی‌‌گلف کشور در سال ۹۶/ سایت مینی‌گلف آستانه‌اشرفیه در حد استاندارد بین‌المللی است

جارستان-رئیس انجمن مینی‌گلف کشور گفت: برگزاری مسابقات لیگ کشوری مینی‌گلف در سال ۹۶ جزو برنامه ما در انجمن مینی‌گلف است.  امیر غریبلو عصر امروز در بازدید میدانی از سایت مینی گلف پارک ساحلی این سایز سایت میدان‌ مینی‌گلف آستانه‌اشرفیه را در حد استانداردهای بین‌المللی دانست. وی سایت گلف مذکور را دارای فضای بسیار مطلوب و

جارستان-رئیس انجمن مینی‌گلف کشور گفت: برگزاری مسابقات لیگ کشوری مینی‌گلف در سال ۹۶ جزو برنامه ما در انجمن مینی‌گلف است.

 امیر غریبلو عصر امروز در بازدید میدانی از سایت مینی گلف پارک ساحلی این سایز سایت میدان‌ مینی‌گلف آستانه‌اشرفیه را در حد استانداردهای بین‌المللی دانست.

وی سایت گلف مذکور را دارای فضای بسیار مطلوب و با کیفیت دانست و افزود: سایز این سایت در حد بین‌المللی بوده و اگر سایت ۱۸ گانه احداث شود می‌تواند مسابقات لیگ کشوری در رده جوانان، بانوان و بزرگسالان را برگزار کند.

رئیس انجمن مینی‌گلف کشور رویکرد مینی‌گلف آستانه‌اشرفیه را فرا شهرستانی و فرا استانی خواند و گفت: این سایت تعریف تبدیل به یک مکان برای مسابقات سایت کشوری را دارد.

وی با اشاره به اینکه سایت مینی‌گلف آستانه‌اشرفیه در رویکرد، مدیریت و اجرا در حد استانداردهای بین‌المللی است، تصریح کرد:بیش از ۸ تا ۹ سایت مینی‌گلف در کشور وجود دارد.

غریبلو ادامه داد: اگر الگوپردازی به‌صورت یونیک و مستقل داشته باشیم و میدانی مقایسه کنیم، میدان‌هایی که در آستانه‌اشرفیه ساخته‌ شده، کیفیتش را به‌ ندرت در کشور داریم یعنی کیفیت میدان‌های مینی‌گلف این شهرستان به صورت یونیک ساخته‌ شده و چنین میدانی فعلاً در کشور نداریم.

وی درباره کمک به مجموعه سایت مینی‌گلف شهرستان و استان، گفت: نگاه انجمن مینی‌گلف کشور به این سایت کمک و حمایت خواهد بود.

رئیس انجمن مینی‌گلف کشور با بیان اینکه گلف و مینی‌گلف ورزش طبیعت است، خاطرنشان کرد: سایت مینی گلف آستانه‌اشرفیه می‌تواند یکی از سایت‌های بسیار زیبای کشور باشد.

وی بعد همگانی ورزش مینی‌گلف را مهم دانست و گفت: ورزش گلف در واقع ورزش اخلاق در کشورهای مختلف بوده و توجه به بعد همگانی کردن این ورزش جزو سیاست انجمن گلف ایران است.

غریبلو با تصریح بر اینکه ورزش گلف دارای پشتیبان نیست، افزود: سیاست مینی‌گلف کشور خودگردان بوده و نقطه عطف این ورزش حمایت شهرداری‌ها است که زمین و سایت را در اختیار گلف می‌گذارند.

وی با بیان اینکه بودجه ممتد از طرف وزارت ورزش و یا شهرداری‌ها در اختیار سایت‌های گلف قرار نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: این سایت‌ها باید خودگردان شوند.

رئیس انجمن مینی‌گلف کشور «مینی‌گلف فرس» را ایده این انجمن عنوان کرد و گفت: در این ایده سایت‌هایی که احداث می‌شوند محصور شده و یک کلوپ در آن ساخته می‌شود و خانواده‌ها و مردم برای این سایت‌ها درآمدزا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات گلف در سایت‌های مذکور برگزار می‌شود، متذکر شد: هر مسابقه کشوری با ورود تیم‌ها که در این سطح باشند عملاً هزینه ساخت یک مینی‌گلف را در شهرستان تأمین می‌کنند.

غریبلو یادآور شد: انجمن مینی‌گلف را از یک سال پیش تحویل گرفتیم و از نقطه صفر کار خود را آغاز کردیم و تاکنون دو مسابقه در سطح بین‌المللی در کشور برگزار شده و برنامه آینده ما نیز برگزاری مسابقات لیگ کشوری مینی‌گلف در سال ۹۶ است.

 خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.