تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 18:48
کد خبر : 99137

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان مشارکت پرشور مردم در انتخابات ٢٨ خرداد برای مدیران مسئولیت آور شد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان مشارکت پرشور مردم در انتخابات ٢٨ خرداد برای مدیران مسئولیت آور شد

جاستان:مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مشارکت مردم در ٢٨ خرداد پرشور و آگاهانه بوده که برای مسئولان نظام مسئولیت آور شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز دوشنبه در نشست خبری در مزار شهدا رشت اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط بیماری کرونا و هجمه های شدید تبلیغات دشمن

جاستان:مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مشارکت مردم در ٢٨ خرداد پرشور و آگاهانه بوده که برای مسئولان نظام مسئولیت آور شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی روز دوشنبه در نشست خبری در مزار شهدا رشت اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط بیماری کرونا و هجمه های شدید تبلیغات دشمن با  حضور پرشور و آگاهانه مردم برگزار شد.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم گیلان در انتخابات ٢٨ خرداد خاطر نشان کرد: درصد مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در این استان از میانگین کشوری بیشتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به توطئه ها و برنامه های دشمن علیه ایران اضافه کرد: انتخابات ۱۴۰۰ بیش از هر انتخاب دیگر در طول انقلاب مورد هجمه و تبلیغات رسانه ای و جنگ روانی قرار گرفت اما مردم همه برنامه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه از اجرای پویش خدمت کریمانه و تبلیغ به رسم رئوفانه همزمان با ولادت امام رضا (ع) در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در قالب این پویش ۱۴ هزار و ٨٨٨ وعده غذایی پخت و در میان نیازمندان گیلان توزیع خواهد شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ رضوی و مواسات باید مورد توجه باشد ضمن اینکه شبکه تبلیغ ، هیئت‌ های مذهبی و تشکل‌های دینی باید در این زمینه پیشگام باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با تشریح اقدامات این سازمان طی ٢ سال اخیر خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های سبک زندگی قرآنی، همایش های تخصصی حافظان قرآن کریم، تجلیل از فعالان قرآنی و مدیران خانه های قرآن شهری و روستایی، برگزاری دوره های تربیت معلم سبک زندگی قرآنی و اعطای مدارک تخصصی حفظ به حافظان قرآن کریم از جمله فعالیت های امور قرآنی بوده است.

وی بهره گیری از رهنمودها و مشورت های بزرگان و علمای گیلان و مدیریت سازمان در پالایش و نظام بخشی نیروی انسانی متناسب با ماموریت های جدید را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان و اضافه کرد: ساماندهی فعالیت روحانیون مستقر در روستاها، اجرای طرح امام محله و راه اندازی پایگاه های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر شهری نیز انجام گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ایجاد ارتباط با مدیران گیلان و مدیران تشکل های  شاخص را از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات  اسلامی گیلان طی این مدت نام برد و اظهار داشت: عیادت و تکریم مداحان پیشکسوت ، برگزاری جلسات شئون فرهنگی در فعالیت های فرهنگی در مناسبت های مذهبی گیلان از برنامه های انجام شده طی ٢ سال اخیر است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد فرهنگی و قرآنی برای اقشار تاثیر گذار این حوزه “فرهنگی و قرآنی” جلسات متعددی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شده ضمن اینکه ادامه دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اولویت این سازمان در سال ۱۴۰۰ “جمعیت “است، خاطر نشان کرد: تمام برنامه ها را با اولویت جمعیت و خانواده خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در گیلان اضافه کرد: پویش خدمت کریمانه و تبلیغ به رسم رئوفانه ، تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ، نشست با کانون های تربیت محور و همایش یاوران نهضت پیشرفت و زنان تمدن ساز از جمله برنامه ها است.

اول تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۶۰ به فرمان حضرت امام خمینی “ره” معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.