تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 19:08
کد خبر : 99012

نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم با حضور در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه گویان زدند

نماینده ولی فقیه در گیلان: مردم با حضور در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه گویان زدند

جارستان؛نماینده ولی فقیه در گیلان در راستای حضور حماسی مردم در انتخابات از ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار این استان تقدیر و تشکر کرد. آیت الله رسول فلاحتی امروز در راستای حضور حماسی مردم در انتخابات با اشاره به اینکه «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه»، اظهار کرد: کسی که از مخلوق

جارستان؛نماینده ولی فقیه در گیلان در راستای حضور حماسی مردم در انتخابات از ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار این استان تقدیر و تشکر کرد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در راستای حضور حماسی مردم در انتخابات با اشاره به اینکه «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه»، اظهار کرد: کسی که از مخلوق خدمتگزار و حماسه آفرین تشکر نکند از خالق خود نیز تشکر نکرده است.

وی ادامه داد: بنده حماسه عظیمی که ملت ایران به ویژه مردم عزیز ولایتمدار گیلان در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ آفریدند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

امام جمعه رشت با درود و سلام به ارواح پاک شهیدان این مرزوبوم، بیان کرد: هشت هزار شهید گیلان جان خود را تقدیم راه خدا کردند تا امروز ثمره های آن را شاهد باشیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شهدا به ملاء اعلی پیوستند، تصریح کرد: مردم ما نیز مجاهدانه در همان مسیر خودشان را قرار دادند.

وی حضور حماسی مردم در انتخابات را لبیک به آرمان شهیدان عنوان کرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات مشتی محکم به دهان یاوه گویان زدند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور آگاهانه خود در انتخابات جبهه مقاومت را در درون جامعه اسلامی و دنیای مقاومت خوشحال کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه درود و سلام خدا به مردم عزیز گیلان، اظهار کرد: اینجانب از یکایک شما زنان و مردان، روستائیان و شهرنشینان، جوانان، دختران و پسران، نوجوانان و همه کسانی که پای صندوق های رای آمدید و این حماسه بزرگ را آفریدید، تقدیر و تشکر می کنم و از خدای متعال برای شما بهروزی در دنیا و حشر با اولیا در آخرت مسئلت دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.