تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 - 16:39
کد خبر : 98990

فرماندار فومن خبر داد مشارکت ۷۳ درصدی مردم شهرستان فومن در انتخابات

فرماندار فومن خبر داد مشارکت ۷۳ درصدی مردم شهرستان فومن در انتخابات

جارستان:فرماندار فومن، از مشارکت ۷۳ درصدی واجدین شرایط شهرستان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد مشارکت ۷۳ درصدی بودیم. به گزارش ایسنا محمدرضا محسنی در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از حضور پرشکوه گیلانیان به ویژه مردم شهرستان فومن در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار

جارستان:فرماندار فومن، از مشارکت ۷۳ درصدی واجدین شرایط شهرستان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد مشارکت ۷۳ درصدی بودیم.

به گزارش ایسنا محمدرضا محسنی در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از حضور پرشکوه گیلانیان به ویژه مردم شهرستان فومن در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: حقیقتا شاهد درصد بالایی از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بودم.

وی با اشاره به دشمنی های معاندین انقلاب اسلامی برای ایجاد دلسردی و یاس در مردم و کاهش حضور ملت در پای صندوق های رای، افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه، حضوری بی نظیر را در عرصه مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور رقم زدند.

فرماندار فومن، با بیان اینکه ملت ایران به تعبیر رهبر انقلاب ۲۸ خرداد را تبدیل به جشن ملی کردند، گفت: مردم همه آمدند و به معنای واقعی کلمه با مشارکت حداکثری به رهبرشان لبیک گفتند.

محسنی، با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی براساس جدول زمان بندی ستاد انتخابات، عنوان کرد: ۱۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی و امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی مدیریت و هماهنگی انتخابات را در شهرستان انجام دادند.

وی از مشارکت ۷۳ درصدی واجدین شرایط شهرستان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد مشارکت ۷۳.۸ درصدی بودیم.

فرماندار فومن، با بیان اینکه حجت الاسلام ابراهیم رئیسی با ۴۸۲۳ رای به عنوان نفر اول در انتخابات ریاست جمهوری شهرستان انتخاب شده است، گفت: اعضای شورای شهر فومن، ماکلوان و ماسوله نیز مشخص شده اند که بعد از تایید هیئت نظارت اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.