تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 19:35
کد خبر : 98937

نماز جمعه ٢٨ خرداد در تمام شهرهای گیلان اقامه می‌شود

نماز جمعه ٢٨ خرداد در تمام شهرهای گیلان اقامه می‌شود

جارستان:مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه در تمام شهرهای استان در روز ٢٨ خرداد خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نماز جمعه فردا با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در تمامی

جارستان:مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه در تمام شهرهای استان در روز ٢٨ خرداد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نماز جمعه فردا با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در تمامی شهرهای استان گیلان اقامه می شود.

وی خاطر نشان کرد: نماز جمعه فردا در رشت مرکز گیلان به امامت آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در این استان اقامه خواهد شد.

مدیر شورای سیاستگذاری نماز جمعه گیلان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های خاطرنشان‌ کرد: استفاده از دستکش ، ماسک و به همراه داشتن سجاده و مهر شخصی و رعایت‌فاصله فیزیکی از موارد رعایت توصیه‌ها است.

در هفته‌های گذشته در ادامه همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا و بر اساس ابلاغیه وزیر کشور، نماز جمعه در شهرهای نارنجی گیلان در فضای باز با پذیرش محدود ۱۰۰ نفر و در شهرهای زرد نیز با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شد.

براساس تازه‌ترین ارزیابی نرم افزار ماسک مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز منتشر شده ۱۶ شهرستان گیلان به لحاظ شیوع ویروس کرونا وارد رنگ‌ بندی زرد شدند و یک شهرستان “رودبار” همچنان نارنجی است.

آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ طی هفته ها به ویژه روزهای اخیر در گیلان روند نزولی دارد، هم اکنون ۱۹۹ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند، در دو هفته گذشته ٢٨٣ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری بودند.

بر اساس آخرین گزارش دریافتی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان ، نماز جمعه در ۳۵ منطقه این استان اقامه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.