تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 11:37
کد خبر : 98899

۷۶ کارگاه مجازی تابستانی پذیرای کودکان و نوجوانان گیلان است

۷۶ کارگاه مجازی تابستانی پذیرای کودکان و نوجوانان گیلان است

جارستان:مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ۷۶ کارگاه مجازی تابستانی برای کودکان و نوجوانان در این استان خبر داد. اسفندیار ضیائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری استان گیلان از ۲۹ خرداد آغاز می شود.

جارستان:مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ۷۶ کارگاه مجازی تابستانی برای کودکان و نوجوانان در این استان خبر داد.

اسفندیار ضیائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری استان گیلان از ۲۹ خرداد آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام در کارگاه های مجازی کانون  تا ۱۳ تیرماه فرصت در نظرگرفته شده، خاطر نشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام باید در سایت gilan.kpf.ir اقدام کنند.

ضیائی با اشاره به برگزاری کارگاه ها از ۱۵ تیر تا ۳۱ شهریور خاطر نشان کرد: گروه‌ های سنی نوباوه ۴ سال به بالا، نوخوان ۷ سال به بالا، نونهال ۹ سال به بالا، نو نگاه ۱۲ سال به بالا و نوجوان ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ ها شرکت‌ کنند.

وی با بیان اینکه این کارگاه های مجازی برای پنجمین فصل برگزار می شود، اضافه کرد: این اقدام با همه‌ گیری ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از گسست‌های آموزشی و فرهنگی و افزایش گستره‌ خدمات‌ رسانی در سطح ملی و بین‌المللی آغاز شده است.

ضیائی بیان داشت: تاکنون نزدیک یکهزار و ۶۰۰ نفر در قالب ۱۴۶ کارگاه تخصصی برخط‌، از آموزش‌ های مدرسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌ نام برای علاقمندان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها ضمن دریافت گواهی شرکت، در صورت احراز شرایط لازم، جذب انجمن‌ های تخصصی کانون می‌ شوند.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.