تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1395 - 11:35
کد خبر : 9874

به هما اداره کل آموزش و پرورش گیلان همایش آموزش فیزیک در گیلان برگزار شد

به هما اداره کل آموزش و پرورش گیلان همایش آموزش فیزیک در گیلان برگزار شد

جارستان-همایش آموزش فیزیک برای معلمین و مربیان رشته علوم تجربی در مقاطع هفتم، هشتم و نهم در گیلان برگزار شد.  ، همایش آموزش فیزیک برای معلمان و مربیان رشته علوم تجربی صبح امروز با حضور معلمین مقاطع هفتم، هشتم و نهم  در سالن اجتماعات مدرسه دبیرستان شاهد دختران ناحیه ۲ رشت برگزار شد. در این

جارستان-همایش آموزش فیزیک برای معلمین و مربیان رشته علوم تجربی در مقاطع هفتم، هشتم و نهم در گیلان برگزار شد.

 ، همایش آموزش فیزیک برای معلمان و مربیان رشته علوم تجربی صبح امروز با حضور معلمین مقاطع هفتم، هشتم و نهم  در سالن اجتماعات مدرسه دبیرستان شاهد دختران ناحیه ۲ رشت برگزار شد.

در این همایش روح الله خلیلی به عنوان مولف بخش فیزیک کتاب علوم مقاطع اول متوسطه در مورد نحوی آموزش و تالیف کتاب های علوم تجربی به ارائه توضیحات پرداخت.

همایش مذکور با حضور معلمین علوم تجربی مناطق و شهرستان های استان گیلان برگزار شد و در ابتدای این مراسم سرگروه علوم تجربی استان گیلان جدول پیشنهادی بودجه بندی و بارم بندی کتاب  علوم تجربی پایه های هفتم، هشتم و نهم مورد بحث و بررسی قرار داد.

پس از بررسی بخش فیزیک کتاب علوم تجربی خلیلی به سوالات معلمین در خصوص نحوی آموزش و فصول مختلف کتاب علوم پاسخ داد و  توضیحاتی در مورد کتاب علوم با توجه به کارهای آزمایشگاهی ارائه داد.

خلیلی با اشاره به تکامل علوم تجربی طی قرن های مختلف در مورد ضرورت علوم تجربی اظهار داشت: یکی از اهداف آموزش روشنگری است که این به وسیله معلمین در مدراس انجام می‌شود و یکی از دروس ضروری برای انجام تحقیقات و روشنگری دروس علوم است.

مولف بخش فیزیک کتاب علوم تجربی با بیان اینکه روش های علوم تجربی بسیار متنوع است  و امروز علوم تجربی پیشرفت چشمگیری در دنیا داشته است خاطرنشان کرد:  با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از لوازم و تجهیزات علوم تجربی به صورت تجاری و ارزان قیمت در اختیار معلمین قرار دارد و عمده این لوازم از تجهیزات آزمایشگاهی هستند که تهیه و استفاده از آن قسمت عظیمی از مشکلات حوزه آموزش آزمایشگاهی علوم تجربی را مرتفع می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.