تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 18:04
کد خبر : 98604

روش های ثبت شکایات و پیشنهادهای مردمی در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی

روش های ثبت شکایات و پیشنهادهای مردمی در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی

جارستان: بیمه شدگان و مراجعین به تامین اجتماعی در صورت نیاز به طرح شکایات و ارائه پیشنهاد میتوانند از مسیرهای پیش بینی شده برای دسترسی به سامانه ارتباط با ارباب رجوع این سازمان استفاده نمایند .   به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در راستای رعایت حقوق

جارستان:

بیمه شدگان و مراجعین به تامین اجتماعی در صورت نیاز به طرح شکایات و ارائه پیشنهاد میتوانند از مسیرهای پیش بینی شده برای دسترسی به سامانه ارتباط با ارباب رجوع این سازمان استفاده نمایند .

 

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در راستای رعایت حقوق شهروندان و در ادامه خط مشی و چشم انداز این سازمان ، همسو با تاکید بر ضرورت پاسخگوئی به مخاطبان ، روشهای سیستمی برای ثبت شکایات و پیشنهادهای بیمه شدگان و مراجعین به واحدها در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی اعلام شد .

بر این اساس تمامی بیمه شدگان و مخاطبین و مراجعین به شعب تامین اجتماعی میتوانند در صورت نیاز به طرح شکایت و یا ارائه پیشنهاد برای بهبود امور از یکی از روشهای ذیل استفاده نمایند .

  • تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰
  • ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۴۲۰
  • پورتال سامانه CRM به نشانی ۱۴۲۰.tamin.ir
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.