تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 17:21
کد خبر : 98248

صلاحیت ۶۳ داوطلب انتخابات شورای شهر آستارا و لوندویل تایید شد

صلاحیت ۶۳ داوطلب انتخابات شورای شهر آستارا و لوندویل تایید شد

جارستان-ایرنا:فرماندار آستارا گفت: صلاحیت ۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل تایید شده است و مجریان و عوامل همه‌پرسی ۲۸ خرداد ماه، با اجرای دقیق قوانین مربوطه زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم باشند. عباس صابر روز سه شنبه اظهار کرد: ۴۰ نامزد در انتخابات شورای شهر آستارا و ۲۳ نامزد در انتخابات

جارستان-ایرنا:فرماندار آستارا گفت: صلاحیت ۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل تایید شده است و مجریان و عوامل همه‌پرسی ۲۸ خرداد ماه، با اجرای دقیق قوانین مربوطه زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم باشند.

عباس صابر روز سه شنبه اظهار کرد: ۴۰ نامزد در انتخابات شورای شهر آستارا و ۲۳ نامزد در انتخابات شورای شهر لوندویل رقابت خواهند کرد و ۹۴ صندوق برای اخذ آرای مردم شهرستان آستارا منظور شده و شمار عوامل اجرایی انتخابات حدود یکهزار نفر است.

فرماندار آستارا انتخابات را مظهر اقتدار نظام و فرصت تعیین سرنوشت کشور به دست مردم دانست و گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم و مجریان و ناظران انتخابات، خود را ملزم به رعایت دقیق قانون بدانند.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.