تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 12:07
کد خبر : 98036

از استارت پروژه های عمرانی در دوره چهارم تا برنامه محوری در دوره پنجم

از استارت پروژه های عمرانی در دوره چهارم تا برنامه محوری در دوره پنجم

جارستان؛سید امیر حسین علوی از ابتدای ورودش در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به عمارت تاریخی شورا بر ضرورت تغییر رویکرد اساسی با تکیه بر برنامه محوری تاکید نمود. اما این مهم در دو سال ابتدایی دوره پنجم شورا با ریاست وی همراه گردید زیرا در دوره چهارم شورا ، بیشتر بر پروژه‌های عمرانی

جارستان؛سید امیر حسین علوی از ابتدای ورودش در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رشت به عمارت تاریخی شورا بر ضرورت تغییر رویکرد اساسی با تکیه بر برنامه محوری تاکید نمود. اما این مهم در دو سال ابتدایی دوره پنجم شورا با ریاست وی همراه گردید زیرا در دوره چهارم شورا ، بیشتر بر پروژه‌های عمرانی نظیر “جمع آوری آبهای سطحی” و “نهضت آسفالت” در محلات حاشیه نشین پرداخته شد که در آن برهه این معضلات ، مشکلات شهر رشت و شهروندان تلقی می گردید.

در شورای پنجم تغییر سیاستها و برنامه‌ها به صورت صحیح در تمامی مباحث گردشگری ، محیط زیست ، زیرساخت‌های شهری ، فضا و کالبد شهری و … تحت عنوان “بسته قاصدک” آماده گردید که بی شک منجر به شفاف سازی و ارتباط و شهروندان گردید.

اولین برنامه اساسی در بحث خدمت با دعوت از مسجدی آغاز گردید و آن شروع برنامه “میز خدمت” در قالب “نهضت خدمت” بود که با این هدف که نیازمندیهای اقشار مختلف جامعه اعم از جوانان ، خبرنگاران ، سمن‌ها ، پزشکان ، تاکسیداران ، دانشجویان و … شناسایی گردد و مدیریت شهری در جهت رفع آنها بکوشد.

حالیه میتوان حاکمیت برنامه محوری با تدوین استراتژی ها ، راهبردها و اقدامات عملیاتی را نقطه قوت دو ساله ابتدایی دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.