تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 13:00
کد خبر : 97967

کاهش ماهانه بیش از ۶۰ هزار مراجعه تنها بابت توقف صدور دفترچه های درمانی در تامین اجتماعی گیلان

کاهش ماهانه بیش از ۶۰ هزار مراجعه تنها بابت توقف صدور دفترچه های درمانی در تامین اجتماعی گیلان

جارستان:در سال گذشته بیش از ۶۸۰ هزار جلد دفترچه درمانی در شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی استان تولید گردید که با توقف صدور از اسفندماه و جایگزینی نسخه های الکترونیک ، ماهانه ۶۰ هزار مراجعه به واحدها کاهش یافت . علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ بیش

جارستان:در سال گذشته بیش از ۶۸۰ هزار جلد دفترچه درمانی در شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی استان تولید گردید که با توقف صدور از اسفندماه و جایگزینی نسخه های الکترونیک ، ماهانه ۶۰ هزار مراجعه به واحدها کاهش یافت .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۰ هزار فقره اعلام سابقه در سطح شعب استان و به همت همکاران واحدنامنویسی و حسابهای انفرادی صورت گرفته است افزود : از این تعداد ۱۷۹۴۸ مورد در بستر سیستم داخلی و درراستای صدور احکام بازنشستگی ، مقرری بیمه بیکاری و ازکارافتادگی و .. و ۲۲۴۰ مورد بصورت متمرکز بوده است .

بررسی ۱۱۸۸ فقره سوابق اعتراضی و بروز رسانی آن در کنار حضور همکاران در ۳۱۱۹ جلسه رسیدگی به ماده ۱۴۸ قانون کار و همچنین پیگیری امور مرتبط با سابقه در قالب کمیته های رسیدگی به ادعای اشتغال به تعداد ۲۵۳۸ مورد از دیگر فعالیتهای این حوزه تخصصی در یکساله ۱۳۹۹ بوده است .

وی با اشاره به اینکه ۵۹۶۰۲ فقره بازرسی از کارگران ساختمانی برای ساماندهی و جذب و احراز اشتغال از دیگر ماموریتهای صورت گرفته همکاران در این بخش میباشد اذعان داشت : تعداد ۶۸۰۲۲۰ جلد دفترچه درمانی طی یازده ماه صادر و تجدید گردید که با توقف صدور دفترچه ها از اول اسفند و جایگزینی نسخه های الکترونیک ماهانه بیش از ۶۰ هزار مراجعه تنها در این زمینه کاهش مراجعات مخاطبین را داشته ایم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین از حذف بیش از یک میلیون بار مراجعه بابت تامین اعتبار دفترچه ها از خردادماه تا پایان سال ۱۳۹۹ خبر داده و اظهار داشت : کاهش محسوس مراجعات مربوط به دفترچه های درمانی از آثار مثبت و ملموس در سالجاری قلمداد میگردد که بدنبال طرح نسخه الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های کاغذی اتفاق افتاده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.