تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 17:38
کد خبر : 97615

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان: شهرهای نارنجی گیلان نماز جمعه فردا را در فضای باز اقامه می کنند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان: شهرهای نارنجی گیلان نماز جمعه فردا را در فضای باز اقامه می کنند

جارستان-ایسنا:رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز جمعه فردا در شهرهای نارنجی در فضای باز و با پذیرش محدود ۱۰۰ نفر برگزار می شود، گفت: در شهرهای زرد نیز نماز جمعه اقامه خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چگونگی برگزاری نماز جمعه در استان گیلان، اظهار

جارستان-ایسنا:رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز جمعه فردا در شهرهای نارنجی در فضای باز و با پذیرش محدود ۱۰۰ نفر برگزار می شود، گفت: در شهرهای زرد نیز نماز جمعه اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چگونگی برگزاری نماز جمعه در استان گیلان، اظهار کرد: در ادامه همکاری با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نماز جمعه فردا، هفتم خرداد در شهرهای نارنجی در فضای باز و با پذیرش محدود ۱۰۰ نفر برگزار می شود.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی زرد و نارنجی شهرهای گیلان، افزود: نماز جمعه در شهرهای زرد نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با بیان اینکه در شرایط عادی ۳۵ شهر استان نماز جمعه برگزار می کنند، متذکر شد: نماز جمعه این هفته رشت نیز به امامت آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی(ره) اقامه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.