تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 12:58
کد خبر : 97598

واحدهای صنعتی گیلان برای تنظیم زمان خاموشی با توزیع برق توافق کنند

واحدهای صنعتی گیلان برای تنظیم زمان خاموشی با توزیع برق توافق کنند

جارستان-ایرنا:معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره مشکلات ناشی از قطعی‌های اخیر برق برای واحدهای کارخانجات استان گفت: واحدهای صنعتی می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع برق برای ساعات قطع برق برنامه‌ریزی کنند تا آسیب کمتری به فعالیت این واحدهای وارد شود. به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،

جارستان-ایرنا:معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره مشکلات ناشی از قطعی‌های اخیر برق برای واحدهای کارخانجات استان گفت: واحدهای صنعتی می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع برق برای ساعات قطع برق برنامه‌ریزی کنند تا آسیب کمتری به فعالیت این واحدهای وارد شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت  گیلان، منوچهر صدفی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، واحدهای صنعتی می توانند با مراجعه به شرکت برق نسبت به امضای تفاهم نامه مدیریت قطعی برق کارخانه شان  به صورت توافقی ساعات مناسبی را مشخص نمایند که با شیفت های کاری آنان کمتر تداخل داشته باشد.

وی با اشاره به قطعی سراسری برق در کشور امضای این تفاهم‌نامه را برای کاهش فشارها و خسارت های بخش تولید موثر دانست و گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی شیفت‌های کاری خود را با پیک مصرف برق جابجا کرده اند تا راحت‌تر به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون سازمان صمت گیلان همچنین از هماهنگی برای تامین سوخت دیزل ژنراتورهای برق موجود در واحدهای صنعتی و معدنی خبر داد و افزود: در راستای کمک به واحدهای صنعتی با شرکت فرآورده های نفتی برای تامین سوخت ژنراتورهای برق هماهنگ شده است و کارخانجات می‌توانند با مراجعه به سایت تجارت آسان newtejaratasan.niopdc.ir و انتخاب گزینه  “مولد خود تامین” نسبت به ثبت درخواست برای دریافت سوخت اقدام نمایند.

به گزارش ایرنا، گیلان دارای ۳۳ شهرک و نواحی صنعتی فعال است و حدود سه هزار واحد صنعتی در مجموع در داخل و خارج این شرک ها فعال هستند.

قطعی برق در  گیلان همچون سراسر کشور مشکلاتی  را برای مردم  و بخش های مختلف ایجاد کرد.

پیشتر از سوی مسئولان کشوری و استانی علت قطع برق استخراج ارز دیجیتال و کاهش تولید برق ناشی از خشکسالی اعلام شده است.

گیلان با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نفر جمعیت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۹۰ هزار مشترک برق دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.