تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 10:34
کد خبر : 9749

برگزاری اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی در گیلان

برگزاری اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی در گیلان

جارستان-اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود. منطقه گیلان،جلسه هماهنگی برای برگزاری اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان در گیلان در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد. زمان برگزاری این کنفرانس ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت سال آینده

جارستان-اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار می شود.

منطقه گیلان،جلسه هماهنگی برای برگزاری اولین کنفرانس ملی سلامت اجتماعی با رویکرد معلولین و سالمندان در گیلان در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

زمان برگزاری این کنفرانس ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت سال آینده و مکان آن در دانشگاه گیلان اعلام شد.

مقرر است در این کنفراس مشکلات مربوط در حوزه دسترسی به امکانات و خدمات شهری و سپس عوامل انسانی مؤثر در طراحی پیاده روهای مناسب برای سالمندان و معلولان با دیدگاه مناسب سازی پیاده روها برای سالمندان، نابینایان، ناشنوایان و معلولین جسمی حرکتی بررسی می شود و سپس تاثیر محیط های ساخته شده بر امکان تحرک و سلامتی افراد جامعه، بخصوص افراد مسن و معلولین مورد مطالعه قرار می گیرد و در کلیه زمینه ها پیشنهادات و مقالاتی جهت ارتقاء سطح سلامت و رفاه زندگی سالمندان و معلولان ارائه می شود.

مقالات برتر در این کنفرانس به صورت کتابچه ارائه می شود و برگزاری نمایشگاه کارگاه های آموزشی؛ پنل تخصصی از برنامه های جانبی این کنفرانس است.

ایسنا،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.