تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 10:25
کد خبر : 97416

برق ضربان زندگی/بکوشیم برق یارباشیم

برق ضربان زندگی/بکوشیم برق یارباشیم

جارستان؛معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت در مصاحبه با خبر ۲۰ شبکه باران: مشترکین محترم برای دریافت جداول خاموشی به سایت شرکت توزیع برق گیلان مراجعه کنند مهندس حسن سعیدی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق گیلان طی مصاحبه زنده با خبر ۲۰ شبکه باران به تشریح وضعیت برق در استان پرداخت. وی

جارستان؛معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت در مصاحبه با خبر ۲۰ شبکه باران:

مشترکین محترم برای دریافت جداول خاموشی به سایت شرکت توزیع برق گیلان مراجعه کنند
مهندس حسن سعیدی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق گیلان طی مصاحبه زنده با خبر ۲۰ شبکه باران به تشریح وضعیت برق در استان پرداخت.

وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین محترم بجهت برخی مشکلات حادث شده اظهار داشت: به دلیل کمبود بارش ها و کم آبی در کل کشور کاهش ۳۵۰۰ مگاواتی تولید برق در نیروگاههای برقابی بوقوع پیوسته است و افزایش زودرس دمای هوا نیز باعث شده سیستم های سرمایشی زودتر از قبل وارد مدار شوند که افزایش مصرف برق کل کشور را بهمراه داشته است.

سعیدی گفت:  در کل کشور نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۰ درصد افزایش دمای هوا داشتیم که این رقم در استان گیلان ۲۹ درصد می باشد به گونه ای که میزان مصرف در بازه زمانی مشابه سال گذشته ۸۵۳ مگاوات بود ولی در سالجاری به ۱۱۰۰ مگاوات رسیده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت تاکید کرد: مشترکین خانگی نقش بسزایی در مدیریت مصرف برق دارند زیرا قریب به ۸۰ درصد کل مشترکین استان را تشکیل می دهند .

وی افزود: سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه با صنایع بجهت تغییر شیفت تولید به ساعات غیر از پیک مصرف و تعطیلات توانستیم ۱۰۵ مگاوات کاهش مصرف برق در استان داشته باشیم.

معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت گفت: استخراج غیر مجاز رمزارزها نیز فشار بسیار زیادی به شبکه های برق وارد می آورد و مشترکین می توانند با معرفی این مراکز غیرمجاز ۲۰ میلیون پاداش دریافت کنند.

وی درپایان تاکید کرد: مشترکین محترم می توانند برای دریافت جداول خاموشی های و مدیریت اضطراری بار به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.