تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 17:08
کد خبر : 96980

رئیس جمعیت هلال احمر کشور: هلال احمر برای مشارکت در تزریق سریع تر واکسن کرونا آمادگی دارد

رئیس جمعیت هلال احمر کشور: هلال احمر برای مشارکت در تزریق سریع تر واکسن کرونا آمادگی دارد

جارستان-ایرنا:رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به برخورداری از امکانات در بحث واکسیناسیون و سابقه تزریق واکسن حجاج، برای مشارکت در تزریق سریع تر واکسن کرونا به گروه های هدف آمادگی دارد. کریم همتی در حاشیه افتتاح خانه های هلال در استانداری گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال

جارستان-ایرنا:رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به برخورداری از امکانات در بحث واکسیناسیون و سابقه تزریق واکسن حجاج، برای مشارکت در تزریق سریع تر واکسن کرونا به گروه های هدف آمادگی دارد.

کریم همتی در حاشیه افتتاح خانه های هلال در استانداری گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر  بعد از دستور رئیس جمهوری مبنی بر واردات واکسن اقدامات خوب و موثری را در این کار تیمی انجام داده است و تاکنون دو میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن معتبر به کشور وارد کرده است .

وی  در ادامه با اشاره به  افتتاح همزمان ۲۳۰ خانه هلال در گیلان افزود: گیلان از استان های پیشرو در راه اندازی خانه های هلال و تجهیز و کیفی کردن این خانه ها است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و ۴۰۰ خانه هلال در کشور فعال است، خاطر نشان کرد: راه اندازی خانه های هلال در کشور در سال جاری با قوت ادامه می یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور، بهره برداری از پایگاه های امداد و نجات زیاز رودسر، آغوزی سیاهکل و افتتاح انبار امدادی فومن را از جمله برنامه های سفر یک روزه خود به گیلان عنوان و خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط خاص این استان به لحاظ حادثه خیزی کمک های خوبی به لحاظ لجستیک، تجهیزات سبک و سنگین و ست های امداد و نجات کوهستان خواهیم داشت.

۲۳۰ خانه هلال روستایی امروز “چهارشنبه” به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در مناطق مختلف استان گیلان افتتاح شد.

استان گیلان دارای بیش از ۲۷ پایگاه امداد و نجات، ۱۶ شعبه و یک فروند بالگرد است.

افتتاح انبار امدادی فومن، پایگاه های امداد و نجات زیاز رودسر و آغوزی سیاهکل، بازدید از مرکز توانخبشی “درمانگاه صلح و داروخانه” هلال احمر و افتتاح بانک امانات هلال احمر از برنامه های سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان گیلان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.