تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 17:57
کد خبر : 9606

کارشناسان انتخاب کردند؛ دروازه‌بان اول تیم ملی در دیدار با سوریه

کارشناسان انتخاب کردند؛ دروازه‌بان اول تیم ملی در دیدار با سوریه

جارستان-انتخاب شماره یک تیم ملی در دیدار برابر سوریه در غیاب دو دروازه بان اصلی تیم ملی یکی از سوالات مبهم برای کارلوس کی روش است. انتخاب دروازه بان اول تیم ملی در دیدار برابر سوریه یکی از معضلات سرمربی تیم ملی به شمار می رود. کارلوس کی روش که بیرانوند را به دلیل مصدومیت

جارستان-انتخاب شماره یک تیم ملی در دیدار برابر سوریه در غیاب دو دروازه بان اصلی تیم ملی یکی از سوالات مبهم برای کارلوس کی روش است.


انتخاب دروازه بان اول تیم ملی در دیدار برابر سوریه یکی از معضلات سرمربی تیم ملی به شمار می رود. کارلوس کی روش که بیرانوند را به دلیل مصدومیت از دست داده در دیدار دوستانه تیم ملی نیز از دو دروازه بان تازه وارد استفاده کرد تا مشخص شود او هنوز به جمع بندی نهایی برای انتخاب دروازه بان اول تیم ملی دست نرسیده است. تعدادی از دروازه بان های پیشین فوتبال ایران در گفت و گو با ورزش سه گزینه مورد نظر خود برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را با ذکر دلیل معرفی کردند.

 

میرزاپور: سوشا مکانی دروازه بان احتمالی تیم ملی است
دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۰۶ در این باره می گوید: سوشا مکانی در بین گلرهایی که به تیم‌ملی دعوت شده‌اند از تجربه بیشتری برخوردار است. اخباری و مظاهری هر دو جوان هستند و در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته‌اند. به نظر من در حال حاضر گلرهای تیم‌ملی قابل اعتماد هستند اما شاید شانس مکانی به دلیل باتجربه‌تر بودن بیشتر باشد.

 

 

غلامپور: اجازه بدهیم کادرفنی تیم ملی تصمیم بگیرد
دروازه بان پیشین تیم ملی درباره موضوع انتخاب دروازه بان تیم ملی می گوید: در تمرینات تیم ملی حضور نداشتم و شرایط این سه ملی‌پوش را نمی‌دانم. آقای گاسپار و آقای کی‌روش هر روز با این بچه‌ها تمرین می‌کنند و قطعا بهترین تصمیم را خواهند گرفت ولی امیدوارم که درباره انتخاب گلرها پیش داوری نکنیم. اجازه دهیم که بهترین تصمیم را کادر فنی بگیرد. مظاهری، اخباری و سوشا مکانی گلر‌های خوبی هستند و شرایط خوبی دارند و انشالله تیم ملی در بازی سخت با سوریه مشکلی از بابت گلر نداشته باشد.

 

طباطبایی: انتخاب من برای دروازه تیم ملی اخباری است
مربی سابق تیم ملی امید و دروازه بان پیشین استقلال و تیم ملی با اشاره به این نکته که اخباری دروازه بان با کیفیتی است، در این باره گفت: هر سه دروازه بانی که در تیم ملی حضور دارند بسیار آینده دار و خوب هستند. در میان گزینه هایی که در مالزی حضور دارند، اخباری گزینه بهتری برای حضور در ترکیب اولیه تیم ملی به شمار می رود. او از لحاظ شخصیتی و فنی دروازه بان آینده داری است و اعتقاد دارم می تواند به تیم ملی کمک کند.

 

 

ظلی: اخباری شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است
دروازه بان سابق تیم ملی در سالهای دور درباره انتخاب دروازه بان اول تیم ملی می گوید: دروازه بان های صاحب سبک و با کلاسی در تیم ملی داریم و فکر می کنم باید همواره بیش از سه دروازه بان آماده در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد. اخباری و مظاهری در لیگ برتر نمایش های خوبی دارند و البته از شرایط دقیق سوشا مکانی اطلاعی ندارم. در میان این سه گزینه به نظر من اخباری شایسته بر تن کردن پیراهن شماره یک تیم ملی است. همچنین با احترام به نظر کی روش باید بگویم به نظر من همچنان جای عنصری مانند رحمتی درون دروازه تیم ملی خالی است اما همه ما وظیفه داریم به تصمیم کی روش احترام بگذاریم و دخالت نکنیم.

 

نکیسا: مکانی به دلیل تجربه بین المللی گزینه مناسبی است
دروازه بان ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ با انتخاب سوشا مکانی برای دروازه ایران در دیدار برابر سوریه می گوید: هر سه دروازه بانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، خوب و آماده هستند اما فکر می کنم مکانی انتخاب بهتری باشد. او تجربه های بین المللی بیشتری دارد و هم اکنون نیز در لیگ نروژ حضور دارد. تجربه های بین المللی مکانی موضوعی است که می تواند به او کمک کند تا درون دروازه تیم ملی قرار گیرد.

 

 

فنایی: مظاهری گزینه مناسب برای دروازه تیم ملی
داوود فنایی درباره انتخاب دروازه بان شماره یک تیم ملی می گوید: هر سه دروازه بان شرایط خوبی دارند و کی روش کار سختی برای انتخاب دروازه بان اول تیم ملی ندارد. البته ما در تمرینات نیستیم و شرایط دروازه بان ها را نمی دانیم اما فکر می کنم مظاهری در نهایت گزینه اول برای حضور در ترکیب تیم ملی باشد. او پیش از این در دیدار با هند نیز درون دروازه قرار گرفته و در اردوهای قبلی تیم ملی نیز حضور پر رنگی داشته است.

 

برومند: اخباری آماده حضور در ترکیب تیم ملی است
پرویز برومند درباره انتخاب دروازه بان اول تیم ملی می گوید: اخباری و مظاهری طی هفته های گذشته در لیگ آمادگی خود را نشان دادند و شناخت بیشتری روی آنها داریم. احساس می کنم اخباری در این میان گزینه بهتری است و برای حضور در ترکیب تیم ملی آماده است.

 

ترابپور: اخباری انتخاب من برای دروازه تیم ملی است
حسین ترابپور مربی دروازه بان های پیشین استقلال در این باره می گوید: مکانی در لیگ حضور ندارد و نظر دادن درباره او سخت است. در میان دو گزینه دیگر اخباری انتخاب من برای حضور در ترکیب تیم ملی است.

در لیگ برتر نمایش های قابل قبولی داشته و شرایط خوبی را تجربه می کند. تنها کاستی او و دیگر دروازه بان های تیم ملی بازی های کم ملی است که این نقیصه در مسیر جام جهانی و در بازی های دوستانه حل خواهد شد. همچنین دیدار با سوریه و دیدارهایی از این دست فرصتی برای اخباری و مظاهری است تا خود را به عنوان دروازه بان اول تیم ملی معرفی کنند.

 “ورزش سه”،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.