تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 17:24
کد خبر : 9591

یک شرکت هرمی در انزلی متلاشی شد

یک شرکت هرمی در انزلی متلاشی شد

جارستان-انزلی -فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی از شناسایی و متلاشی شدن یک شرکت هرمی با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان خبر داد. به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هرمز عشقی اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی انزلی با کسب گزارشات مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی بانام «نت ورک» که در زمینه

جارستان-انزلی -فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی از شناسایی و متلاشی شدن یک شرکت هرمی با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هرمز عشقی اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی فرماندهی نیروی انتظامی انزلی با کسب گزارشات مردمی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی بانام «نت ورک» که در زمینه بازاریابی شبکه ای غیرمجاز فعالیت می کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از یک سری تحقیقات میدانی، مأموران محل فعالیت این شرکت که در قالب اجاره یک منزل مسکونی بود را شناسایی و به صورت نامحسوس آن را تحت نظر گرفتند.

فرمانده نیروی انتظامی انزلی با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای بازرسی از این منزل، گفت: طی بازدید به عمل آمده ۱۴کوله لباس مربوط به اعضای گروه، ۲۲ عددکتاب آموزشی و ۶۰جلدجزوات آموزشی،۳۰حلقه سی دی آموزشی در خصوص نحوه عضوگیری کشف و ۱۳ عضو این گروه توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ عشقی خاطرنشان کرد: این متهمان برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها با قانونی جلوه دادن فعالیت های خود، اعتماد مشتریان را جلب می کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مقام قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب تا صدور حکم نهای آزاد شدند، از شهروندان خواست فریب تبلیغات و پیشنهادات وسوسه انگیز را جهت سرمایه گذاری در این شرکت های صوری نخورده و درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.