تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 17:14
کد خبر : 9587

شهردار رشت از پیمانکاران مجرب در اجرای پروژه‌ها استفاده کند

شهردار رشت از پیمانکاران مجرب در اجرای پروژه‌ها استفاده کند

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت از پیمانکاران مجرب و کارآمد برای اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده کند. مسعود کاظمی با بیان اینکه بیشتر خیابان‌های رشت درگیر کنده‌کاری است، اظهار کرد: این موضوع نارضایتی شهروندان را به همراه دارد. وی افزود: بلوار دیلمان، بلوار امام علی(ع)، صابرین و … از جمله نقاطی بوده که

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت از پیمانکاران مجرب و کارآمد برای اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده کند.

مسعود کاظمی با بیان اینکه بیشتر خیابان‌های رشت درگیر کنده‌کاری است، اظهار کرد: این موضوع نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

وی افزود: بلوار دیلمان، بلوار امام علی(ع)، صابرین و … از جمله نقاطی بوده که مدت‌هاست در آنها کنده‌کاری انجام و به حال خود رها شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور سگ‌های ولگرد در خیابان‌های این شهر تصریح کرد: مدتی است که شاهد حضور سگ‌های ولگرد در خیابان‌های شهر رشت هستیم و شهرداری باید این موضوع را بررسی کند.

وی با بیان اینکه شهردار رشت به تعهدات خود پیرامون شهر نت‌های بانک شهر عمل نکرده است، ادامه داد: مدت‌هاست که شهر نت‌های بانک شهر بدون مجوز شورای شهر در رشت احداث شده و بابت این موضوع تاکنون طی چند مرحله به شهرداری تذکر داده‌ایم.

کاظمی جمع‌آوری شهر نت‌های بانک شهر را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: شهردار رشت تاکنون چند مرحله اعلام کرده که شهر نت‌های بانک شهر جمع‌آوری می‌شود اما عملا هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی با اشاره به کیفیت آسفالت خیابان‌های شهر رشت یادآور شد: کیفیت آسفالت‌های شهر رشت نامطلوب بوده و بیشتر خیابان‌ها دارای چاله و چوله هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی شهر از پیمانکاران مجرب و کارآمد استفاده کند.

  فارس در رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.