تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 22:30
کد خبر : 95707

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان خبر داد؛اقامه نماز جمعه رشت با پذیرش محدود نمازگزاران

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان خبر داد؛اقامه نماز جمعه رشت با پذیرش محدود نمازگزاران

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا در رشت همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پذیرش محدود نمازگزاران اقامه می شود. حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، با اشاره به چگونگی برگزاری نماز جمعه در استان گیلان، اظهار کرد: در ادامه همکاری با ستاد ملی و استانی

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا در رشت همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پذیرش محدود نمازگزاران اقامه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، با اشاره به چگونگی برگزاری نماز جمعه در استان گیلان، اظهار کرد: در ادامه همکاری با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نماز جمعه فردا، ۱۷ اردیبهشت در شهرهای نارنجی با تصمیم کمیته شهرستانی کرونا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت نارنجی و زرد شهرستان های گیلان، افزود: در شرایط عادی نماز جمعه در ۳۵ شهر برگزار می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری نماز جمعه رشت همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پذیرش محدود نمازگزاران خبر داد و خاطرنشان کرد: نماز جمعه رشت به امامت آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان اقامه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.