تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 18:34
کد خبر : 94908

بازدید مسئولان از روند اجرای مجتمع آبرسانی بداب شفت / ۵۴ روستای فومن و شفت در قالب این مجتمع از نعمت آب شرب بهره مند می شوند

بازدید مسئولان از روند اجرای مجتمع آبرسانی بداب شفت / ۵۴ روستای فومن و شفت در قالب این مجتمع از نعمت آب شرب بهره مند می شوند

جارستان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شفت از عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بداب این شهرستان بازدید کردند. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در این بازدید با اشاره به

جارستان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شفت از عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی بداب این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در این بازدید با اشاره به اینکه به ۵۴ روستای شهرستان های فومن و شفت در قالب مجتمع بداب آبرسانی خواهد شد، گفت: با بهره برداری از این مجتمع در چندین مرحله، به ۳۱ روستای شفت و ۲۳ روستای فومن آبرسانی می شود.

سید محسن حسینی، جمعیت بهره مند از این مجتمع را بیش از ۲۸ هزار نفر عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و ردیف بودجه عمومی برای احداث مجتمع آبرسانی بداب شفت تصویب شد.

وی تصریح کرد: حجم عملیاتی این مجتمع شامل اجرای ۶۵۰ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع، حفر ۱۰ حلقه چاه، احداث ۲ باب مخزن زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ است.

نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر تسریع در روند احداث مجتمع آبرسانی بداب، از پیگیری جهت افزایش و جذب اعتبارات این پروژه خبر داد.

خلیل بهروزی فر با اشاره به مشکل کمّیت و کیفیت آب شرب روستاهای جیرده و ملاسرای شهرستان شفت گفت: شرکت آب و فاضلاب استان نیز برای بهبود وضعیت آب شرب این دو روستا اقدام نماید.

وی خواستار اجرای پروژه های دفع بهداشتی فاضلاب در روستاهای امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق شد و افزود: پروژه فاضلاب روستای پلنگ پشت نیز از محل اعتبارات شهرستانی اجرا می شود. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.